قدردانی خانواده شهید روحی پور از مردم سیاهکل

خانواده شهید سیدمرتضی روحی پور با اراسال پیامی به پایگاه خبری درسیاهکل، از مردم و مسئولین شهرستان سیاهکل برای انجام مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم مادر این شهید والامقام قدردانی کردند.

قدردانی خانواده شهید روحی پور از مردم سیاهکل

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، خانواده شهید سیدمرتضی روحی پور با اراسال پیامی به پایگاه خبری درسیاهکل، از مردم و مسئولین شهرستان سیاهکل برای انجام مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم مادر این شهید والامقام قدردانی کردند.

متن کامل بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلیِّ بنِ أَبِی طالِب وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ»

(سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (ع) و ائمه اطهار (ع) تمسک می جویند)

و در دوره ای که وسوسه های آخر الزمانی هر ایمان و باوری را به چالش میکشد، عشق و محبت اهل بیت دلهای ما را بیمه کرده و قدمهای ما را بر صراط حق ثابت قدم داشته است.

مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی بر اساس باورهای دینی و الهی خود بر عهدی که با خدا بسته اند همواره تا پای جان ایستاده اند و شهادت طلبی را با الهام از امامان معصوم خود بخصوص سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) که با تمام هستی خود و عزیزان و یاران وفادارش به میدان آمد، برگزیده اند و بر این انتخاب خود در هر زمان و مکانی پایدارند.
مادران بزرگوار این آب و خاک نیز فرزندان خود را به تأسی از خانم زینب(س)، برای دفاع از دین خدا به جنگ با دشمن فرستادند و چون بانوی بزرگ کربلا رنج و درد جانکاه را به جان خریدند و فقط برای رضای پروردگارشان با این دوری و فراق سر کردند و بر شهادت فرزند خود و صبر زینب گونه شان افتخار نمودند.
خدای مهربان هم به پاس خلوص و صبر و جهادشان، اجر آنان را در دنیا عزت و سربلندی و در آخرت همنشینیشان با مقام شهیدان قرار داد، خوشا به سعادتشان.
خداوند در قرآن کریم می فرماید:
«مَن کان یُرید العزه، فلِله العزهُ جمیعا»
(هرکه طالب عزت است همانا(در مُلک وجود) تمام عزت خاص خداست.)

اینجانبان از مردم فهیم، بزرگوار، شهیدپرور و ولایتمدار سیاهکل که در مراسم تشییع و خاک‌سپاری مادری از سلاله زهرا، “حاجیه خانم انیس بیگناه” مادر شهید سیدمرتضی روحی پور ما را همراهی نمودند قدردانی می کنیم.
همچنین از امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار محترم و معاونشان، سبز پوشان و سبز قامتان سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و راهور، ریاست محترم حراست فرمانداری، شهردار عزیز و مردمی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، ریاست و پرسنل محترم بنیاد شهید و مدیریت و پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیات عزادرای که نهایت بزرگواری و همکاری را در انجام یک مراسم در خور و شایسته به کار بستند کمال تشکر را داریم.
اجرشان با شهدا و خدای شهیدان
قطعاً امروز مملکت ما به پاس احترام به همین خونها و ادامه خط ولایت، از آسیبهای دشمنان محفوظ و امنیت این سرزمین همواره بر قرار خواهد بود. ان شاء الله

«من کان للَّه کان اللَّه له»
(هرکس با خدا باشد خدا با اوست.)
خانواده شهید سیدمرتضی روحی پور

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه