در سیاهکل؛

پشت پرده جلسات خانگی اصلاح طلبان در گیلان / حضور مشاور نوبخت در جلسه

برگزاری جلسات اصلاح طبان به صورت محرمانه و هرچند وقت یکبار در منازل اعضای این گروه درسیاهکل در حال برگزاری می باشد.

پشت پرده جلسات خانگی اصلاح طلبان در گیلان / حضور مشاور نوبخت در جلسه

به گزارش ۸دی، پایگاه خبری درسیاهکل، در اواخر هفته گذشته جلسه خانگی اصلاح طلبان سیاهکل با حضور عبدالغفار شجاع و کامران احمدیان در منزل یکی از اعضای این گروه درسیاهکل تشکیل شد.

در این جلسه که بیش از ۵۰ نفر حضور داشتند؛ پیرامون انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، عملکرد دولت یازدهم، برجام، انتقاد از دولت احمدی نژاد و … مباحثی مطرح شد و حاضرین به پرسش و پاسخ با شجاع پرداختند که از جمله آنها می توان به سئوالاتی پیرامون فیش های حقوقی نجومی، وضعیت اقتصادی کشور، شورای شهر و … اشاره کرد.

شجاع مشاور نوبخت و عضو شورای مشورتی حامیان دولت تدبیر و امید و احمدیان دیگر عضو این شورا در گیلان و عبدالعلی محمدپور رئیس شورای مشورتی توسعه شهرستان سیاهکل؛ سه سخنران این جلسه خانگی بودند.

پس از این جلسه، جلسه دیگری به صورت خصوصی تر و با حضور اعضای اصلی شورای اصلاح طلبان در ویلای یکی دیگر از اعضای این گروه در یکی از روستاهای سیاهکل برگزار شد.

به گزارش درسیاهکل، جلسه قبلی این گروه قرار بود در یکی از ادارات شهرستان سیاهکل برگزار شود که به دلیل عدم دریافت مجوز؛ در دانشکده سماء سیاهکل برگزار شد.

طبق شنیده ها؛ انتخابات شورای مشورتی اصلاح طلبان سیاهکل در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۵ آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل برگزار می شود.

گفتنی است؛ برگزاری جلسات اصلاح طبان به صورت محرمانه و هرچند وقت یکبار در منازل اعضای این گروه درسیاهکل در حال برگزاری می باشد.

با توجه به گفته عبدالعلی محمدپور در همایش حامیان دولت و اصلاح طلبان شهرستان سیاهکل در دانشکده سما سیاهکل مبنی بر اینکه «عضویت در شورای مشورتی اصلاح طلبان در شهرستان سیاهکل به عنوان عضویت در حزب نیست.»(لینک خبر) آیا در جلسات شورای مشورتی اصلاح طلبان به جز چهره های اصلاح طلب شهرستان حضور دارند؟

اگر عضویت در شورای مشورتی اصلاح طلبان سیاهکل به عنوان عضویت در حزب اصلاحات نیست! آیا این گروه با توجه به بخش دیگر صحبت های محمدپور که گفته بود «با اصلاح طلبان مستقل در سایت درسیاهکل آشنا شدم و هرجای دیگر به دنبال آن گشتیم که جلسه ای و یا چیزی از آنها پیدا کنیم؛ پیدا نشد.» این گروه قصد دارد خود را مستقل از اصلاحات معرفی کند؟ اگر این افراد خود را سوای حزب اصلاحات می دانند! آیا به دنبال ایجاد یک شبه حزب برای رسیدن به منافع خود و یا شبه حذب خود هستند؟

اگر این گروه حزب است؛ که می بایست در چارچوب احزاب فعالیت خود را درسیاهکل و سایر شهرستان ها ادامه دهد و اگر حزب نیست و تنها قصد دارند خودشان را جزو حامیان دولت تدبیر و امید معرفی کنند؛ پس این مخفی کاری های آنها و برگزاری جلسات محرمانه پشت سر هم در منازل چه معنایی دارد؟

برگزاری قانونی جلسات احزاب با محوریت خدمت رسانی به مردم موجب تسریع خدمت رسانی به مردم می شود و امید است حامیان دولت بدور از مخفی کاری، با کمک به دولتمردان خدمتگزار، بتوانند گره از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باز کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه