استخر دولتی لاهیجان به دلایل بهداشتی تعطیل شد

رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان گفت: استخرشنای مهر لاهیجان واگذار شده به بخش خصوصی به دلایل عدم رعایت اصول بهداشتی و با هدف حفظ سلامت جامعه تعطیل شده است.

استخر دولتی لاهیجان به دلایل بهداشتی تعطیل شد

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، عادل هادی پور روز یکشنبه اظهار داشت: طبق ماده ۸۸ این استخر شنا طی یک مزایده کلی از اول تیرماه سال جاری به مدت یک سال از سوی اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تعطیلی این استخر شنا را از اول شهریورماه به دلیل اشکالات موجود در آن ذکر کرد و اظهار داشت: اخیرا از سوی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای رفع نواقص، فرسودگی ها و مشکلات بهداشتی این استخر ۳۰۰ میلیون تومان برآورد خسارت شده است و سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز اعتبار آن تامین کرده است.
وی گفت: بزودی با تخصیص اعتبارات، این استخر شنا راه اندازی و مورد بهره برداری عموم شهروندان قرار می گیرد.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان نیز با صدور اطلاعیه ای در پی تقاضای مردم شهرستان لاهیجان برای بازگشایی استخر شنای مهر اعلام کرد: مرکز بهداشت با توجه به وظائف محوله و بدلیل حفظ و تامین سلامتی جامعه،بازدید و نظارت مستمر استخر شنای مهر را از قبل در برنامه خود داشته و ارتقا و بهبود استانداردهای بهداشتی و رفع نواقص موجود را به مدیریت آن یادآوری کرده است.
در این اطلاعیه تاکید شده است که اخیرا مواردی از آلودگی آب ناشی از فرسودگی و قدیمی بودن تاسیسات آن مشاهده شد که خود می تواند تهدیدی علیه سلامتی بوده و بروز بیماری های متعددی را سبب شود.
مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان یادآوری کرده است که طی لیستی موارد و مشکلات موجود به ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اطلاع و توصیه به رفع نواقص با قید فوریت شده است و فرماندار شهرستان لاهیجان نیز در جریان امر قرار دارد.
در این اطلاعیه آمده است در صورت رفع نواقص بازگشایی استخر مهر لاهیجان از نظر شبکه بهداشت و درمان بلامانع است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه