فرماندار لاهیجان در گفتگو با 8دی:

۲۲ هزار متر مربع از جنگل های لاهیجان طعمه حریق شد / آتش سوزی سطحی بوده است

فرماندار لاهیجان با اعلام اینکه آتش سوزی سطحی بوده، گفت: بیش از ۲۲ هزار متر مربع از اراضی جنگلی لاهیجان طعمه حریق شده است.

۲۲ هزار متر مربع از جنگل های لاهیجان طعمه حریق شد / آتش سوزی سطحی بوده است

 

سید محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از مهار آتش جنگل ها در لاهیجان خبر داد و اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی با همکاری نیروهای امدادی در شهرستان طی دو روز گذشته وارد عمل شدند و آتش را مهار کرده اند.
وی با اعلام اینکه آتش سوزی در شهرستان سطحی بوده است، افزود: آتش سوزی های دو روز اخیر این شهرستان سطحی بوده و خسارت چندانی به اراضی ملی و جنگلی وارد نشده است.

%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-3
فرماندار لاهیجان مساحت آتش گرفته جنگل ها و اراضی شهرستان را بیش از ۲۲ هزار متر مربع برشمرد و گفت: ۳۵۰۰ متر مربع از اراضی شخصی باغات شهروندان نیز در آتش سوخته است.
مقام عالی دولت در لاهیجان با اعلام اینکه نیروهای امدادی و واکنش سریع به پیکار با آتش رفته اند، اظهار کرد: با توجه به اعلام آماده باش کامل نیروهای مرتبط طی واکنش سریع و به موقع علیرغم صعب العبور و ناهموار بودن مسیر آتش را در سطح های وسیع مهار کرده ایم.
احمدی همچنین از مرگ شهروند لاهیجانی بر اثر فرو ریختن دیوار های ورزشگاه تختی این شهرستان بر اثر وزش باد خبر داد و گفت: در رابطه با حادثه وزش باد شدید و فروریختن دیوار های ورزشگاه تختی نامه ای برای مدیر کل مدیریت بحران استان گیلان به جهت پیگیری و اقدامات بعدی ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه