عصر یکشنبه؛

استاندار گیلان از بانوان آفتخار آفرین تکواندو و کاراته استان تجلیل کرد + تصاویر

استاندار گیلان در پایان نشست ستاد ساماندهی امور جوانان از بانوان افتخار آفرین رقابت های تکواندو و کاراته جهانی و آسیایی تجلیل کرد.

استاندار گیلان از بانوان آفتخار آفرین تکواندو و کاراته استان تجلیل کرد + تصاویر

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری از مبینا نژاد نابغه تکواندو و دارنده مدال طلای رقابتهای نوجوانان جهان، زهرا شجاعی راد دارنده مدال نقره رقابتهای تکواندوی جهان و آسیا  و آلاله صعودی دارنده مدال نقره  کاراته جهانی  با اهدا جوایزی قدر دانی کرد.

استاندار در این نشست  با تمجید از مبینا نژاد شیر دختر گیلانی که لقب ماشین شکست ناپذیر مبارزه را از سوی فدراسیون جهانی دریافت کرد گفت اظهار داشت: این بانوان قهرمان گیلانی با اخلاق، رفتار و حجاب اسلامی ترویج دهنده ارزشهای ایران اسلامی در میادین بزرگ ورزشی هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مربی این بانوی نوجوان تکواندوکار گیلانی در خصوص کشف این استعداد از دوران کودکی گفت: چه بسیار استعدادهایی در استان و کشور بوده و هستند که ما نتوانستیم آنها را کشف و درک کنیم و  دستگاه‌های متولی همچون ورزش و جوانان و آموزش و پرورش باید استعدادیابی کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: بانوان کشورمان با حجاب، اخلاق و رفتار خود الگویی برای جهانیان هستند .

وی افزود: باید راستگویی را به دنیا ترویج کنیم و اخلاق، ارزش، و حجاب معرفت و دین و مذهب است که در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کند.

گفتنی است در این نشست از دستگاههای اجرایی موفق در بخش اوقات فراغت قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه