فرماندار رشت مطرح کرد: اعطای وام کارافرینی به ۵۰ نفر از روستاییان خمام

فرماندار رشت گفت: سیاست رفع موانع تولید با سیمای کارآفرینی در روستاها اجرا می شود و جاذبه زیادی برای اقتصاد خانوارهای روستایی در پی خواهد داشت.

فرماندار رشت مطرح کرد: اعطای وام کارافرینی به ۵۰ نفر از روستاییان خمام

به گزارش ۸دی، سید عیسی مهدوی در گفت و گو با خبرنگار “دیارباران” در مورد وضعیت شهر رشت، اظهار کرد: در جریان اجرای سیاست رفع موانع تولید که در بدنه شهرک های صنعتی به ویژه شهرک صنعتی سپید رود صورت گرفته اقدامات دیگری در حوزه روستاها انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه با استاندار گیلان نشست و جلسه ای داشتیم تا فضای کار آفرینی در روستاهای رشت ایجاد کنیم با تأکید براینکه کارآفرینی در پنج روستای رشت کلید خورده است، اضافه کرد: از نمونه آن باید به استارت رفع معضل بیکاری در روستای دهنه سرشیجان خمام اشاره کرد که اقدام خوبی در بحث کارآفرینی روستایی صورت گرفته است.

فرماندار رشت با اشاره به این نکته که در راستای اجرای فضای کار آفرینی روستایی ۵۰نفر از این روستا از صندوق کار آفرینی وام گرفتند، تصریح کرد: این فعالیت ها در حوزه صنایع دستی و سایر مشاغل روستایی صورت می گیرد.

مهدوی با بیان این مطلب که ایجاد فضای کارآفرینی روستایی از محتوای سیاست رفع موانع تولید است، اضافه کرد: این مهم به اقتصاد روستایی در شهرستان رونقی خاص خواهد بخشید.

فرماندار رشت در خاتمه اظهار کرد: سیاست رفع موانع تولید با سیمای کارآفرینی در روستاها اجرا می شود و جاذبه زیادی برای اقتصاد خانوارهای روستایی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه