درخشش دانش آموزان ماسالی در مسابقات روباتیک گیلان + عکس

نخستین دوره ی مسابقات رباتیک روبونیوی دانش‌آموزی استان گیلان درحالی پایان‌یافت که شرکت کننده ماسالی در جمع برگزیدگان رشته‌های مختلف جای‌ گرفتند.

درخشش دانش آموزان ماسالی در مسابقات روباتیک گیلان + عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز، دراین دوره‌ از مسابقات که با‌همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر‌دستگاه‌های استانی برگزار‌شد، ۴۶ عضو کارگاه‌های علمی مراکز فرهنگی هنری حضور‌داشتند.

بنا‌براین‌ گزارش گلایدر، ربات‌جنگجو، مسیریاب، سگ هوشمند، کنترل ترافیک و اختراع و ابداع از‌جمله‌ رشته‌هایی بود که درآن اعضای پسر‌ مراکز فومن، رستم‌آباد، منجیل، ماسال، رودبار، صومعه‌سرا و هم‌چنین مراکز شماره ۲ و ۳ رشت به‌عنوان نمایندگان کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رقابت‌پرداختند.

برهمین اساس دانش آموزان ماسالی ایلیا عزیزی و طاها اسماعیل‌نژاد مقام نخست لیگ ۲ ربات جنگجو را به خود اختصاص دادند. همچنین  امیر مهدی نیرومند و اشکان یعقوبی از دیگر اعضای کانون پرورش فکری ماسال درجایگاه سوم این لیگ‌قرار‌گرفتند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات که با محوریت پدافند غیر عامل و در محل سالن سازمان آتش‌نشانی رشت صورت‌گرفت، بیش از ۳۰۰ گروه دررشته‌های مختلف شرکت‌داشتند و درپایان نیز نفرات اول تا سوم لیگ‌های مختلف با اهدای گواهی‌نامه و جایزه‌ تجلیل‌شدند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه