مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

اگر ما فتنه را رها کنیم فتنه گران ما را رها نمی کنند / در اوج بی اخلاقی دیگران را به اخلاق توصیه می کنند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان گفت: کسانی که از ورود به مسئله ی فتنه سر باز می زنند به بیراهه رفته اند.

اگر ما فتنه را رها کنیم فتنه گران ما را رها نمی کنند / در اوج بی اخلاقی دیگران را به اخلاق توصیه می کنند

به گزارش ۸دی، سرهنگ رسول جلایی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، در نشست بزرگداشت یوم الله ۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد اظهار داشت: عده ای برای خودنمایی و مطرح کردن خودشان درصدد هستند نگاه مردم را نسبت به فتنه و فتنه گران تغییر دهند و نوک پیکان را به سمت کسانی سوق دهند که وزن سیاسی ندارند. اینها می خواهند سران فتنه را از تیر رس ملت خارج کنند.
وی افزود: در کمتر جامعه ای میبینیم که نام گذاری وقایع اینقدر دقیق و با مسما باشد. رهبر کبیر انقلاب نخستین کسی بود که فتنه ی ۸۸ را با نام “فتنه” یاد کرد، پس اهمیت موضوع برای همه روشن است.
مدیر کل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با اشاره به ادعای افرادی که فتنه را متعلق به احزاب سیاسی می دانند تصریح کرد : یک سر فتنه آمریکا و سر دیگرش انگلیس و صهیونیست ها هستند.
جلایی گفت : اگر ما فتنه را رها کنیم فتنه گران ما را رها نمی کنند. کسانی که از ورود به مسئله ی فتنه سر باز می زنند به بیراهه رفته اند اینها نه موضع خود را روشن و نه حساب خود را از فتنه و فتنه گران مشخص و جدا می کنند!
وی در پایان افزود : عده ای بی پروا به دیگران می تازند و در اوج بی اخلاقی دیگران را به اخلاق توصیه می کنند! اگر اینها سنگ ولایتمداری بر سینه می زنند چرا به بسیج و سپاه که فرزندان خلف امام و پایبند به کلام امام هستند نهیب می زنند؟!

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه