فتنه گران نباید آزاد شوند و حکمشان اعدام است/ برخی از سخنان روحانی به دشمن اجازه تحریم می دهد

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: حرف روحانی مبنی بر اینکه چرخ سانتریفیوژ ها میچرخند به شرط اینکه چرخ کارخانه های ما بچرخد، به دشمن اجازه تحریم می دهد چون خط قرمز خود را به دشمن نشان داده و دشمن روی همان دست می گذارد.

فتنه گران نباید آزاد شوند و حکمشان اعدام است/ برخی از سخنان روحانی به دشمن اجازه تحریم می دهد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، محمدحسن قدیری ابیانه در همایش گرامیداشت یوم الله ۸ و ۹دی که شامگاه یکشنبه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان صومعه سرا برگزار شد با اشاره به وقایع و فتنه ۸۸ اظهار کرد: انقلاب مصر دیکتاتوری را بر کنار کرد اما باز دیکتاتوری حاکم بر کشور شد و اخوان المسلمین را تروریست نامید، در ایران نیز چنین برنامه ای قرار بود اجرا شود که با رهبری امام خامنه ای از آن جلوگیری شد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه فقط رهبری کافی نیست هوشیاری مردم نیز لازم است، خاطرنشان نمود: برنامه طولانی مدتی دارند برای اینکه ایمان را از مردم بگیرند و ایجاد نفاق و تفرقه کنند، اگر ایمان نباشد دیگر روحیه جهاد و شهادت طلبانه وجود نخواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه سیاست استعمار این است که جدایی بیانداز و حکومت کن، تصریح نمود: آنها دنبال آدم های مشهور و خادم نظام می گردند که از آنها برای اهداف خود و ایجاد چند دستگی و تفرقه استفاده کنند.

 اصلاح طلبان چون میدانستند که تقلبی در کار نیست از راه قانونی شکایت نکردند

قدیری ابیانه در خصوص تهمت تقلب در انتخابات سال ۸۸ گفت: اصلاح طلب ها اینقدر مرد نبودند که بگوییند ما اقلیت هستیم و میخواهیم بر اکثریت حکومت کنیم.

این فعال سیاسی کشور با تصریح بر اینکه اصلاح طلبان بنا بر تجربه خود در مسئولیت انتخابات های قبلی می دانستند که بیش از یک ملیون نمیشود که تقلب کرد، بیان نمود: آنان چون میدانستند که تقلبی در کار نیست از راه قانونی شکایت نکردند.

فتنه گران نباید آزاد شوند و حکمشان اعدام می باشد

وی اذعان داشت: تقلب حرف میرحسین موسوی و طرفدارانش نبود بلکه حرف cia، موساد و … بود؛ کلنیتون نیز گفت برنامه ریزی فتنه با ما بود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: آنها نباید آزاد شوند و حکمشان اعدام می باشد چون کارشان بدتر از کودتای نوژه بوده است، نظام را زیر سوال بردند و مردم را به اغتشاش دعوت کردند.

 دولت شعار اعتدال داد اما خیلی از وزرای پیشنهادی از عوامل و ساکتین فتنه بودند

وی با تأکید بر اینکه فکر نکنیم توطئه ها تمام شده است و باز هم باید هوشیار بود، ابراز نمود: دولت شعار اعتدال داد اما خیلی از وزرای پیشنهادی از عوامل و ساکتین فتنه بودند، از الان باید تلاش کرد که مجلس آینده مجلسی در خط انقلاب و اسلام و ولایت باشد.

قدیری ابیانه همچنین درباره سازش دولت با آمریکا اظهار کرد: حرف روحانی مبنی بر اینکه چرخ سانتریفیوژ ها میچرخند به شرط اینکه چرخ کارخانه های ما بچرخد، به دشمن اجازه تحریم می دهد چون خط قرمز خود را به دشمن نشان داده و دشمن روی همان دست می گذارد.

این فعال سیاسی کشور افزود: دولت روحانی نباید به آمریکا بها میداد چون با این کار آنها را بیشتر به تحریم کردن امیدوار کرد به دلیل اینکه آنها فکر می کنند با تحریم میتوانند کشور ایران را به زانو در بیاورند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه