مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان:

۱۸ وقف جدید در گیلان در سال ۹۵ ثبت شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت ۱۸ وقت جدید در استان گیلان در طی سال ۹۵ خبر داد.

۱۸ وقف جدید در گیلان در سال ۹۵ ثبت شد

به گزارش هشت دی، همایش استانی یاوران وقف صبح امروز در سالن اجتماعات نیروی انتظامی استان گیلان در رشت برگزار شد.

در این همایش از واقفان، هیات امنا، متولیان، اصحاب رسانه، خیرین بقعه ساز و یاوران وقف استان گیلان تجلیل و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی مدیرکل اوقاف و امورخیریه ی استان گیلان در جمع خیرین و اصحاب رسانه با بیان اینکه در سال حدود ۵۰ وقف جدید در اوقاف گیلان ثبت می شود اظهار داشت: در سال ۹۵، هجده وقف جدید در بانک اطلاعات اوقاف  ثبت شده است که ارزش مالی آن نوزده میلیارد ریال می باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در جهت احیای موقوفات می باشد  افزود: در شهرهای رشت، فومن، آستانه، تالش بالغ بر پنجاه و هشت هزار و سیصد و شانزده متر مربع کار عمرانی انجام شده است که از کارهای بسیار خوب اوقاف می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان به برگزاری سی و نهمین دوره ی مسابقات سراسری قرآن کریم در گیلان اشاره کرد و افزود‌: برگزاری مسابقات در گیلان و پوشش آن توسط شبکه ی جهانی قرآن و عترت سیمای جمهوری اسلامی ایران یکی از توفیقات بزرگ میزبانی استان بود.

وی در ادامه از استقبال چشمگیر مردم در اجرای این مسابقات به خصوص بانوان که همیشه در عرصه های فرهنگی  پیشتاز هستند قدردانی کرد.

در پایان از سوی اداره کل  اوقاف و امور خیریه ی استان گیلان، علاوه بر تقدیر ار واقفان و اصحاب رسانه،  از سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان گیلان و پرسنل انتظامی  جهت همکاری ویژه در سی و نهمین دوره ی مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه