رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

عده ای از فتنه ۸۸ با واژه هایی همچون اتفاق یا حادثه یاد می کنند / این روش سرپوش گذاشتن روی واقعیت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: عده ای از فتنه ی ۸۸ با واژه هایی همچون اتفاق یا حادثه و یا سوء تفاهم ۸۸ یاد می کنند.

عده ای از فتنه ۸۸ با واژه هایی همچون اتفاق یا حادثه یاد می کنند / این روش سرپوش گذاشتن روی واقعیت است

به گزارش ۸دی، صبح امروز نشست بزرگداشت یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شاکله ی وجودی انقلاب را مردمی بودن دانست و اظهار داشت: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات (۸۵درصدی) سال ۸۸ نشان از رشد سیاسی و ولایی مردم دارد. اما دهمین دوره از انتخابات در سه مرحله ی؛ قبل،  حین و پس از انتخابات دارای ویژگی های متفاوتی بوده است.
اشجری از ویژگی های پیش از انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری را شور و حال مردم معرفی کرد و افزود : شور و حال بسیار مردم و بروز تحولات جدید از جمله  استفاده از رنگ ها و نمادها در این دوره از انتخابات پدیده ای نو ظهور بود.
وی ادامه داد: مناظره های زنده ی تلویزیونی، تلاش برای دو قطبی شدن انتخابات، اجرای رفراندوم و شعار تغییر قانون اساسی، متهم کردن نیروهای بسیجی و القای تقلب انتخاباتی از جمله اتفاقات بی سابقه ی پیش از انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از ویژگی های حین برگزاری انتخابات را حضور بی سابقه ی ملت ایران قلمداد کرد و گفت : نمایش مقبولیت نظام، اعلان پیروزی ۱ ساعت پیش از رأی گیری، انجام مصاحبه و فضاسازی تبلیغاتی در روز انتخابات و تجمع در جلوی وزارت پیش از اعلان نتایج از جمله موارد عجیبی بود که در زمان انتخابات ۸۸ برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست .
این مسئول فرهنگی در ادامه عدم تمکین نامزدهای شکست خورده به آراء مردم را از ویژگی های نامتعارف دهمین دوره از انتخابات دانست و تصریح کرد : بیانیه هایی توسط میرحسین موسوی و کروبی به منظور ساختار شکنی ارائه شد که منجر به اغتشاشات خیابانی و شکسته شدن حرمت ها شد.
اشجری افزود : حضور فعال رسانه های غربی به ویژه BBC،  تلاش برای ایجاد تردید در اعتقادات مردم به نظام و انقلاب، القای شبهات روانی در رابطه با تقلب در انتخابات از دیگر اتفاقات متعاقب انتخابات بود. که موجب هتک حرمت به ساحت قدسی اباعبدالله و جنایت و خونریزی شد. که حضور مردم در صحنه در یوم الله ۹ دی را منجر شدو مردم در این روز از فتنه و فتنه گران تبری جستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرموده ی رهبر انقلاب ۹ دی را شاخص انقلاب اسلامی معرفی کرد و یاد آور شد : جریانات سیاسی باید موضع خود را در باره ی ۹ دی مشخص کنند. همانطور که رهبر انقلاب می فرمایند؛« برخی در عین حمایت از نظام موضع خود را در رابطه با فتنه ی ۸۸ روشن نمی کنند در حالیکه موضع من صریح و روشن است، من روی این موضوع حساسم.»
حجت الاسلام اشجری از تبیین ۱۴۴ برنامه ی ویژه در بزرگداشت حماسه ی ۸ و ۹ دی در استان خبر داد و اظهار کرد :  مهم ترین این برنامه ها تجمع عظیم مردم در ۸ دی ماه سال جاری ساعت۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب، مراسمی ویژه به همت بسیج کارمندان در ۹ دی ماه در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت ساعت ۱۰ صبح و همچنین سخنرانی روسای بسیج دانشجویی در خطبه های بین الصلاتین نماز جمعه ی سوم دی ماه می باشد.
اشجری در پایان گفت : عده ای ازفتنه ی ۸۸ با واژه هایی همچون اتفاق یا حادثه و یا سوء تفاهم ۸۸ یاد می کنند، این یکی از روش های فتنه گران برای مقابله و سرپوش گذاشتن روی واقعیت است، عده ای با حمایت از سران شناخته شده ی فتنه قصد تحریف تاریخ انقلابی ایران را دارند.
وی تاکید کرد : کسانی که میخواهند پیشتازی مردم رشت در ۸ دی ماه ۸۸ را لکه دار کنند بدانند که مردم گیلان در ۸ دی ماه سال جاری با حضور گسترده ی خود پاسخ خوبی به آنها خواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه