روح ارزش‌ها در ورزش گیلان دمیده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تلاش می‌کنم روح ارزش‌ها در ورزش گیلان دمیده شود و اخلاق‌مداری نمود بیشتری پیدا کند.

روح ارزش‌ها در ورزش گیلان دمیده می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس ، مسعود رهنما بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در سایه ورزش می‌توانیم غرور و انسجام بیشتر ملی را شاهد باشیم اظهار کرد: تمام تلاش خود را معطوف پویایی، سرافرازی، رشد و توسعه ورزش و ساماندهی امور جوانان گیلان می‌کنم.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم در دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از خرد جمعی با توجه به سند چشم‌انداز توسعه که در آن بحث توسعه ورزش یکی از مهم‌ترین سرفصل‌هاست، می‌توان به بالندگی جامعه اسلامی ایران کمک بسیاری کرد.

رهنما مدیریت ورزش و جوانان گیلان را راهبردی و فرابخشی خواند و بیان کرد: مدیریت راهبردی تمام حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد، پزشکی، گردشگری، رفاه اجتماعی، ارتباطات بین‌المللی و کارآفرینی در بخش‌های مختلف و ورزش حرفه‌ای تا ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و پرورشی و … را دربر می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید براینکه تلاش می‌کنم روح ارزش‌ها در ورزش گیلان دمیده شود و اخلاق‌مداری نمود بیشتری پیدا کند، یادآور شد: شایسته‌سالاری، علم و تخصص در ورزش و جوانان گیلان ارتقا پیدا می‌کند.

وی توجه به فعالیت‌های کمی و کیفی رشته‌های ورزشی را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت بهینه اداری مالی، حمایت از جوانان و ورزشکاران، کمک به توسعه و ساماندهی تشکل‌های مردم‌نهاد در دو بخش جوانان و ورزش از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان است.

رهنما بر ارتقای حوزه گردشگری و ارتباطات ورزشی گیلان با کشورهای حاشیه دریای کاسپین تاکید کرد و گفت: تشکیل شورای عالی ورزش استان پیگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از امضای تفاهمنامه با بانک‌های دولتی و خصوصی در زمینه ارتقای امور ورزش و جوانان استان خبر داد و اظهار کرد: کمک به بهبود وضعیت معیشتی همکاران با توجه به دستورالعمل‌های قانونی در سرلوحه امور است.

وی خواستار توزیع عادلانه اعتبارات براساس کمیت و کیفیت رشته‌های مختلف ورزشی در گیلان شد و بیان کرد: سند راهبردی ورزش گیلان با کمک متخصصان دانشگاهی تنظیم می‌شود.

رهنما با اشاره به توجه و پرداختن به دل‌نگرانی‌های جوانان درباره هویت ورزشی شهر باران، تصریح کرد: داماش گیلان و ملوان پر افتخار را از یاد نمی‌برم و برای احیای چوکای تالش و سپیدرود رشت تلاش می‌کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه