نمایش «وعده شوم» در صومعه سرا به کار خود پایان داد

نمایش وعده ی شوم به نویسندگی و کارگردانی سامان اسماعیل زاده بعداز ظهر روز جمعه با حضور هنرمندان نام آفرین استانی به اجرای خود پایان داد.

نمایش «وعده شوم» در صومعه سرا به کار خود پایان داد

به گزارش ۸دیف به نقل از واران خبر:سید محمودرزمگیر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا از اختتامیه نمایش ((وعده ی شوم)) به نویسندگی و کارگردانی سامان اسماعیل زاده هنرمند جوان صومعه سرایی بعداز ظهر روز جمعه ١٢ آذر ماه ٩۵ با حضور روسای ادارات شهرستان ، جمعی از فرهنگیان و بسیجیان ، (هنرمندانی همچون نسرین بابایی ، رضامیرمعنوی ، رسول حقدوست و مجری شبکه باران محمدرضامحبی) و خانواده ی اولین شهید مدافع حرم  شهرستان صومعه سرا محمد اتابه در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا خبرداد.

رزمگیر با تاسی گرفتن از سخنان  امام راحل که فرمودند: شهادت هنرمردان خداست. و بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ، زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نبست . اشاره کرد: شهدا کسانی هستند که عزیزترین گوهر هستی یعنی جان خورا در راه حق و حقیقت نثار کردند . بنابرین تجلیل و قدردانی از خانواده ی این عاشقان الله وظیفه ی همه ی مسئولان و مردم می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا همچنین یاد آور شدند : این نمایش که سه روز برای اجرای عموم در مکان فوق الذکربرگزار شده بود ، در آخرین اجراء سعی کردیم چون نمایش مناسبتی پایان ماه محرم و صفر بود از خانواده ی شهید مدافع حرم محمد اتابه دعوت کنیم و به رسم سپاس و قدردانی لوح تقدیر ، تندیس و دو تابلو فرش از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا به این خانواده اهداء نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه