رازگشایی از کشف جسد یک زن در فومن/ قتل پایان رابطه پنهانی!

زن میانسال مدتی پس از آشنایی با مردی وقتی با تهدید از او خواست همسرش را طلاق بدهد و با وی ازدواج کند نمی‌دانست این درخواست چه فرجام شومی برایش به دنبال خواهد داشت.

رازگشایی از کشف جسد یک زن در فومن/ قتل پایان رابطه پنهانی!

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، زن میانسال مدتی پس از آشنایی با مردی وقتی با تهدید از او خواست همسرش را طلاق بدهد و با وی ازدواج کند نمی‌دانست این درخواست چه فرجام شومی برایش به دنبال خواهد داشت.

ردیابی‌های پلیسی برای کشف راز این جنایت به‌دنبال پیدا شدن پیکر بی‌جان زن میانسال در حاشیه جاده روستایی در شهرستان فومن کلید خورد.

مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به دنبال اطلاع از کشف جسد، خود را به محل مورد نظر رسانده و تحقیق برای کشف راز این جنایت را آغاز کردند.

نخستین بررسی‌های پلیس حکایت از آن داشت که قربانی حادثه با اصابت جسم نوک تیز به نقاط مختلف بدنش از پا در آمده است.

وضعیت قرار گرفتن جسد در حاشیه جاده نیز نشان می‌داد که عامل جنایت پس از قتل، جسد قربانی را به این منطقه منتقل کرده و با عجله آن را در حاشیه جاده رها کرده و متواری شده است.

مأموران وقتی آثاری از خون در اطراف جسد ندیدند این فرضیه پلیسی قوت گرفت که محل قتل در جای دیگری بوده و جسد بعد از جنایت به این محل منتقل شده است.

سرهنگ«محمدرضا جعفری خیرخواه» معاون اجتماعی پلیس گیلان دراین باره گفت: مأموران انتظامی در ساعت ۱۰و۳۵ دقیقه صبح روز چهاردهم شهریورامسال و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی از کشف جسد زن ناشناس درکنار جاده‌ای روستایی مطلع شده و در محل حضور یافتند.

جسد پس از بررسی‌های مقدماتی با دستورقضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. تا اینکه دو روز بعد و در تحقیقات پلیسی هویت زن میانسال، ساکن رشت، سابقه دار و دارای اعتیاد به مواد مخدر به دست آمد.

076

شناسایی جنایتکار فراری

در حالی که چند هفته از ماجرای پیدا شدن جسد می‌گذشت سرانجام کارآگاهان درتجسس‌های ویژه جنایی ردی از یک مرد جوان دراین ماجرا به دست آوردند.آنها سپس درعملیاتی ضربتی متهم ۳۷ساله را بازداشت کردند.او نیز در بازجویی‌های فنی اقرار کرد حدود ۲ ماه قبل با مقتول آشنا شده و  با‌ وجود داشتن همسر با وی رابطه پنهانی داشته است.

وی گفت:«فریبا» شب حادثه زمانی که همسرم در خانه نبود به دیدنم آمد و با داد و فریاد از من خواست هرچه زودتر همسرم را طلاق بدهم و با او ازدواج کنم.

من که با شنیدن این حرف‌ها وتهدیدها بشدت ترسیده بودم همان شب او را به قتل رسانده و بعد هم جسدش را با موتور سه چرخه‌ام به اطراف جاده روستایی برده و رهایش کردم.

به گفته سرهنگ خیرخواه، متهم پس از بازجویی‌های نهایی با دستور قضایی راهی زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: روزنامه ایران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه