افشا شد؛

اسامی نمایندگان گیلانی که بیانیه محکومیت لغو سخنرانی مطهری را امضا کردند

تعدادی از نمایندگان مجلس گیلان بیانیه ای را در حمایت از علی مطهری و حاشیه های عدم برگزاری سخنرانی وی در مشهد امضا کردند.

اسامی نمایندگان گیلانی که بیانیه محکومیت لغو سخنرانی مطهری را امضا کردند

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، سخنرانی علی مطهری که قرار بود یکشنبه ۳۰ آبان در مشهد برگزار شود به درخواست دادستان مشهد لغو شد.

 

در این میان برخی خود را حامی مطهری اعلام و از لغو سخنرانی وی اعتراض کردند، علی مطهری برای دادستان مشهد شکایت کرد و رئیس جمهور نیز چند وزیر را برای پیگیری این موضوع مامور کرد.

 

این درحالی است که ضعف های دولت در اربعین حسینی، پیگیری برای حقوق های نجومی، اختلاص در صندوق ذخیره فرهنگیان، پیگیری دلیل حادثه دو قطار در سمنان، بیکاری جوانان و موارد مشابه دیگر مورد بی مهری دولت قرار گرفته و ظاهرا کسی پیگیر این مسائل مهم و حیاتی نیست!

 

در این میان تعدادی از نمایندگان مجلس که اغلب در لیست های اصلاح طلبان قرار دارند بیانیه ای را در حمایت از علی مطهری و حاشیه های عدم برگزاری سخنرانی وی در مشهد با عنوان «درخواست برای برخورد سریع و قاطع روسای قوا با خاطیان و عوامل اخلال در مراسم قانونی و جلوگیری از تکرار آن» آماده و تعداد زیادی از نمایندگان زیر بیانیه را امضا که تعدادی از نمایندگان گیلان نیز در این لیست امضا کنندگان قرار دارند.

 

از جمع ۱۳ نماینده گیلان نام ۵ نفر از نمایندگان استان به عنوان حامی علی مطهری به چشم می خورد.

محمدمهدی افتخاری
فومن، شفت

مهرداد بائوج‌لاهوتی
لنگرود

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی
رشت

محمدصادق حسنی جوریابی
رشت

محمدحسین قربانی
آستانه اشرفیه

به گزارش لنگرخبر، تاکنون منبعی رسمی صحت این اسامی را تایید یا رد نکرده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه