۱۰ کشور آماده حمله نظامی به ایران هستند

ایران در حالی سیطره خود را بر تنگه هرمز اعلام کرده است که این گذرگاه راهبردی مهمترین نقطه ناوبری بین المللی در خلیج [فارس] است.

۱۰ کشور آماده حمله نظامی به ایران هستند

وبسایت خبری “مصرالیوم” گزارش داد: «سردار باقر زاده از فرماندهان نظامی ایران اعلام کرد که این کشور به صورت کامل بر تنگه هرمز و خلیج فارس سیطره پیدا کرده است.»

مصر الیوم در ادامه گزارش داد: «ایران در حالی سیطره خود را بر تنگه هرمز اعلام کرده است که این گذرگاه راهبردی مهمترین نقطه ناوبری بین المللی در خلیج [فارس] است.»

این وبسایت خبری در اامه مدعی شد: «سیطره ایران بر تنگه هرمز و ایجاد محدودیت در این گذرگاه راهبردی و بین المللی باعث خواهد شد تا این کشور در صورت اختلال ایجاد کردن در حرکت ناوبری در تنگه هرمز خود را در مواجه با ۱۰ کشور ببیند که آماده حمله نظامی به ایران هستند.»

مصرالیوم در ادامه افزود: «محدودیت ایجاد کردن و بستن تنگه هرمز که منبع ثروت و شکوفایی بسیاری از کشورهاست، نتایج مصیبت باری برای همه در پی خواهد داشت. شش کشور عربی شورای همکاری در کنار ایتالیا، یونان، اسپانیا و چین ۱۰ کشور هستند که در این ارتباط متضرر خواهند شد. لذا این کشورها آماده هستند تا علیه ایران وارد عمل شوند تا مبادا منافع حیاتی آنها با خطر مواجه شود.»

1

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه