جاسازی آیه‌های قرآن در پادری! + عکس

چرا فردی باید رنج زیادی را متحمل شود تا آیه های قرآن را در پادری جاسازی کند؟ این سئوالی است که پس از کشف محموله ای از صدها پادری که آیات قرآن در آنها جاسازی و از اندونزی به مالزی منتقل شده، هر ذهنی را به تفکر وا می دارد.

جاسازی آیه‌های قرآن در پادری! + عکس

تارنمای روزنامه ‘نیو استریت تایمز’ روز جمعه اعلام کرد کشف این پادری ها در ایالت ‘ملاکا’ باعث شد سازمان اسلامی این ایالت به یک فروشگاه فروش وسایل خانه در ‘کروبونگ’ حمله کند.
‘رحیمین بانی’ رئیس سازمان اسلامی ایالت ملاکا مالزی گفت که پس از دریافت شکایت های مختلف به این فروشگاه حمله و در آن بیش از ۵۰۰ پادری ضبط شد.
وی گفت: پس از دریافت شکایت های مختلفی که در شبکه های اجتماعی نیز انعکاس زیادی داشت، این سازمان با همکاری وزارت کشور تحقیقاتی در مورد چندین بازار که این قبیل پادری ها را به فروش می رسانند، انجام داد.
براساس تحقیقات انجام شده این پادری ها که از اندونزی به مالزی صادر شده بودند، در بازار ایالت های مالاکا و جوهور در جنوب مالزی فروخته می شدند.
مقامات سازمان اسلامی ملاکا از افرادی که پادری هایی را خریداری کرده اند که آیات قرآن در آن جاسازی شده است، خواست برای از بین بردن آنها، پادری ها را به این سازمان و یا سایر نهادهای مذهبی در این ایالت تحویل دهند.
این پرونده براساس قوانین مالزی در مورد توهین به اسلام و همچنین قانون انتشارات و چاپ مورد بررسی قرار می گیرند.
مالزی در حالی به وجود این قبیل پادری ها که از اندونزی وارد شده اند، پی برده است که اسلام گراهای اندونزی در جاکارتا پایتخت این کشور از هفته های گذشته اعتراضات گسترده ای علیه فرماندار جاکارتا به اتهام توهین به قرآن راه انداخته اند.
مسلمانان اندونزی با این عنوان که فرماندار جاکارتا با استناد به آیه ای از قرآن به اسلام و مسلمانان توهین کرده است، وی را کافر می دانند و خواستار کناره گیری وی از پست فرمانداری جاکارتا و محاکمه اش هستند

%image_alt%

%image_alt%

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه