نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

مسئولانی که تاکنون دست رو به کدخدایان دراز کرده بودند عبرت بگیرند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس بر عبرت گیری مسئولانی که تاکنون دست رو به کدخدایان دراز کرده بودند تأکید کرد و گفت: با اینکه ما تمام مفاد برجام را اجرا کرده ایم اما آمریکا برجام را تنها در حد کاغذ قبول دارد.

مسئولانی که تاکنون دست رو به کدخدایان دراز کرده بودند عبرت بگیرند

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از فرافکنی غربی ها در خصوص مذاکره با ایران در خصوص موشک های بالستیک شدیدا انتقاد کرد و اظهار داشت: موشک های بالستیک ایران ربطی به جریانات سیاسی ندارد و هیچ وقت قابل مذاکره هم نیست.

وی با هشدار به اینکه موشک های بالستیک جز صنایع دفاعی کشور محسوب می شوند، افزود: اظهار نظر در خصوص امکانات دفاعی داخلی کشور ربطی به بیگانگان ندارد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اظهار نظر در خصوص صنایع دفاعی را بهانه جویی غرب برشمرد و گفت: آنها به تعهدات خود نمی توانند پایبند باشند و هر روز نیز بهانه ای برای به دام انداختن ایران می تراشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عدم پایبندی آمریکا به مفاد برجام را از بدعهدی آنها عنوان و اظهار کرد: فرافکنی آمریکا مربوط به زمان فعلی نیست، آنها از قبل انقلاب نیز چشم دیدن پیشرفت هیچ کشوری جز خودشان را ندارند.

عباسی با بیان اینکه تاکنون خیری از کشور های غربی و متعهدان آمریکا به ایران نرسیده است، گفت: غرب برای فرار رو به جلو هر روز یک مانع می تراشد تا افکار عمومی را مشغول کند.

وی با هشدار به غربی ها مبنی بر اینکه باید تعهدات خود را اجرایی و عملی کنند، ادامه داد: ما یک سال است تمامی تعهدات خود را عملی کرده ایم و منتظر بودیم تا آنها نیز به مفاد برجام پایبند باشند که تنها چند مورد پیش پا افتاده و معمولی را عملی کرده اند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه غرب تنها برجام را در حد نوشتن روی کاغذ قبول دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون رفتار محسوسی که بتوان آن را به خوش قولی آنها ربط داد از آنها دیده نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ایران همچنان پایبندی خود را به برجام اعلام داشته، گفت: ما منتظریم تا رفتارهای آینده آنها را در پایبندی به برجام مشاهده کنیم تا تصمیم نهایی در این رابطه را بگیریم.

عباسی با بیان اینکه آمریکا نه تنها به مفاد برجام پایبند نبوده بلکه تحریم های جدید نیز وضع کرده، افزود: این تحریم ها برای ایران تاثیری ندارد و ما خود را برای مقابله با همه کاستی ها آماده کرده ایم.

این نماینده مجلس به عبرت گیری مسئولانی که تاکنون دست رو به کدخدایان دراز کرده بودند تأکید کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما باید روی پای خود بایستیم و نیازی به آنها نداشته باشیم و اقتصاد مقاومتی را قوت بخشیم تا بتوانیم ایران را توانمند تر و مستحکم تر در هر عرصه کنیم.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه