نماینده ی دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان اعلام کرد؛

جزئیات حمایت نیروی انتظامی از نخبگان دانشجویی

نماینده ی دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان از آمادگی نیروی انتظامی جهت حمایت از نخبگان دانش آموزی، دانشجویی، صنعتی و بازرگانی که تمایل دارند با این نیرو همکاری کنند خبر داد.

جزئیات حمایت نیروی انتظامی از نخبگان دانشجویی

به گزارش ۸دی، رضا کوچکی علی آبادی در افتتاحیه ی  اولین دوره ی مسابقات «ربونیو با محوریت پدافند غیر عامل» ویژه ی دانش آموزان پسر استان گیلان در رشت از آمادگی نیروی انتظامی جهت حمایت از نخبگان دانش آموزی، دانشجویی، صنعتی و بازرگانی که تمایل دارند با این نیرو همکاری کنند خبر داد و اظهار داشت: این همکاری در غالب عقد تفاهم نامه ها و قردادهای علمی بوده که کلیه ی اختراعات و نتایج تحقیقات در نمایشگاه بین المللی  ایپاس در معرض دید بازدیدکنددگان داخلی و خارجی قراداد خواهد گرفت.

وی افزود: ما آمادگی این را داریم تا از ظرفیت علمی کلیه ی تحصیل کردگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و نیز دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در غالب طرحهای تحقیقاتی در زمینه های اجتماعی و صنعتی استفاده کنیم.

کوچکی علی آبادی خاطرنشان کرد:  این طرحها با استعلام از عنوان طرح تحقیقاتی و بررسی اولیه در شورای پژوهش، و در صورت تصویب در شورای مزبور حمایت لازم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این حمایتها در دو بخش مالی و کسر خدمت سربازی خواهد بود افزود: دانشجویان مقطع ارشد و دکتری در صورت ارائه ی طرح کاربردی، تا سقف تمام خدمت وظیفه و یا معافیت از تمام خدمت وظیفه بهرمند شوند.

نماینده ی تحقیقات کاربردی پلیس گیلان به حمایت از بانوان نخبه نیز اشاره کرد و گفت: حمایت از بانوان نخبه از طریق حمایت های معنوی، ارائه ی آزمایشگاه، اطلاعات مورد نیاز و همچنین حمایت های مالی خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه