زن فومنی که شوهرش را به علت عدم علاقه مندی کشت!

با توجه به اینکه پس از طلاق از شوهر اولش مدت تقریبی سه ماه که با وی ازدواج نموده ام و به علت عدم علاقه مندی به وی نقشه قتلش را در سر می پروراندم.

زن فومنی که شوهرش را به علت عدم علاقه مندی کشت!

به گزارش ۸دی کارآگاهان آگاهی شهرستان فومن استان گیلان هویت زنی که بصورت مرموزانه شوهرش را ۴ ماه قبل به قتل رسانده بود،  را برای قانون آشکار کردند.

سرهنگ بابک علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان فومن استان گیلان  در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی این شهرستان در بررسی کشف جسد فردی در فروردین ماه سال جاری در کانال آبرسانی  پی بردند که  برخورد جسمی سخت به سر متوفی و متعاقب آن ،ضایعه مغزی عامل فوت وی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن افزود: عدم همکاری لازم اعضای خانواده موجب اطاله بررسی پرونده و هم چنین سوء ظن پلیس به همسر مقتول شده و با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از همسرش آغاز شد.

 

سرهنگ بابک علیزاده با بیان اینکه این زن به طرق مختلف سعی در تبرئه خود در بازجویی داشت، سرانجام در مقابل مستندات پلیس تسلیم شده و اعلام نمود: با توجه به اینکه پس از طلاق از شوهر اولش مدت تقریبی سه ماه که با وی ازدواج نموده ام و به علت عدم علاقه مندی به وی  نقشه قتلش را در سر می پروراندم.

علیزاده بیان داشت: این زن در ادامه بازجویی های خود اعتراف نمود: مردی ۳۸ ساله را پیدا نموده و به بهانه ای همسرش را به بیرون از شهر انتقال و به همراه فرد مورد نظر با ضربات میله آهنی برسرش او را به قتل رسانده و جسدش را در کانال آبرسانی رها نمودیم.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان با اعلام اینکه همدست این زن نیز شناسائی و دستگیر و روانه زندان شد، تنها راه رفع اختلافات خانودگی را توسل به مشاوران خانواده و قانون دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه