بررسی یک پرونده ی قدیمی؛

آقای صادقی! لطفا در خصوص ارتباط جنابعالی با پرونده “فساد و فحشای” یکی از دانشگاه ها هم توضیح دهید

یک منبع آگاه اظهار داشت: مدتی قبل باند فساد و فحشا در یکی از دانشگاههای کشور فعالیت داشت که با تلاش نیروهای امنیتی متلاشی گردید.

آقای صادقی! لطفا در خصوص ارتباط جنابعالی با پرونده “فساد و فحشای” یکی از دانشگاه ها هم توضیح دهید

به گزارش ۸دی، به نقل پایگاه تحلیلی خبری ۵۹۸، یکی از دانشجویان بورسیه شاکی پرونده محمود صادقی در گفت‌وگو با ۵۹۸ در خصوص شکایت دانشجویان بورسیه از محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: شکایت از ایشان به دلیل تهمت زدن و غیرقانونی خطاب کردن دانشجویان بورسیه و پیش از اغاز مجلس دهم صورت گرفته است و دانشجویان بورسیه بیش از ۵٠ بار برای پیگیری شکایت خود به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرده اند.

%image_alt%

وی ادامه داد: تاکنون ۴ بار برای آقای صادقی احضاریه صادر شده است که ایشان به هیچکدام از آنان اعتنایی ننموده و در دادگاه حضور پیدا نکرده است تا اینکه قاضی پرونده حکم جلب ایشان را صادر می کند.

این دانشجوی بورسیه تصریح کرد: محمود صادقی برای کسب شهرت و محبوبیت حاضر به انجام هرکاری است برای مثال ایشان یک زمانی به دروغ به دانشجویان بورسیه تهمت می زند، در زمانی دیگر ادعای دروغی مبنی بر استفاده ستاد انتخاباتی سعیدجلیلی در سال ٩٢ از پول دانشجویان بورسیه دانشگاه کاشان را مطرح کرده و اخیرا نیز شبهات و تهمت هایی را در خصوص قوه قضاییه به زبان می آورد.

همچنین در خصوص سایر اتهامات وارده به آقای صادقی یک منبع آگاه در گفت‌وگو با پایگاه ۵٩٨ به تشریح بخشی دیگر از اقدامات ایشان پیش از آغاز مجلس دهم پرداخت و اظهار داشت: مدتی قبل باند فساد و فحشا در یکی از دانشگاههای کشور فعالیت داشت که با تلاش نیروهای امتیتی و اطلاعاتی شناسایی و متلاشی گردید و برخی از اعضای این باند از حضور در هیئت علمی دانشگاه ها محروم شدند.

وی ادامه داد: پس از آنکه محمود صادقی به سمت مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم منصوب می شود در نامه ای دستور بازگرداندن تعدادی از این افراد به دانشگاه و عضویت آنان در هیئت علمی را میدهد که البته پس از ورود و پیگیری نهادهای بالادستی، این افراد مجددا از کار برکنار می شوند.

پایگاه خبری ۵۹۸ در ادامه آورده است که؛ محتوای سخنان فوق را تایید یا رد نمی کند و جهت تنویر افکار عمومی، خواستار پاسخگویی آقای صادقی به ادعای مطرح شده و ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد خود در پرونده فساد و فحشای یکی از دانشگاههای کشور هنگام تصدی گری پست مدیرکلی اداره بازرسی وزارت علوم می باشد.

امید است آقای محمود صادقی براساس رویه خودشان در مطرح نمودن پرسش ها با پاسخگویی به سوال مطرح شده ابهامات به وجود آمده در این خصوص را برطرف نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه