لیگ برتر فوتسال گیلان؛

تیم فوتسال دخانیات رشت مغلوب عقاب لنگرود شد

در ادامه رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان، تیم دخانیات رشت مغلوب تیم عقاب لنگرود شد .

تیم فوتسال دخانیات رشت مغلوب عقاب لنگرود شد

به گزارش ۸دی، در این مسابقه که عصر پنجشنبه برگزار شد، تیم فوتسال عقاب لنگرود توانست با نتیجه ۶  بر ۲ برابر تیم فوتسال دخانیات رشت به برتری دست یابد.

در جریان این دیدار که از هفته پنجم این مسابقات برگزار شد، تیم فوتسال عقاب لنگرود برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام به یک پیروزی پرگل و قاطع برابر حریف خود دست یافت.

تیم فوتسال عقاب لنگرود که پیش از این بازی به همراه تیم ستارگان صومعه سرا در صدر جدول این مسابقات قرار داشت ، سعی داشت تا با برتری در این دیدار، به صدرنشینی خود ادامه دهد که سرانجام موفق به این امر شد .

از سوی دیگر تیم فوتسال دخانیات رشت که تاکنون نتایج خوبی را کسب نکرده ، سعی داشت تا در این بازی به پیروزی برسد تا بتواند به میانه های جدول رده بندی صعود کند اما در نهایت یک شکست دیگر را متحمل شد.

در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتسال عقاب لنگرود با کسب ۱۵ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت ، تیم ستارگان صومعه سرا با کسب ۱۲ امتیاز دوم است و تیم فوتسال مولدینگ فومن نیز با کسب ۹ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان ، تیم های فوتسال کیامیدان لاهیجان، عقاب لنگرود، مولدینگ فومن، دخانیات رشت، ستارگان صومعه سرا، مهرآستان آستانه اشرفیه، قوی سپید بندرانزلی، شاهد اسالم تالش، ایثارگران کوثر رودبار و اندیشه لوشان حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه