نماینده بندر انزلی مطرح کرد:

حداقل انتظار مردم از روحانی ابتر می ماند؟ / طرح تحول سلامت تنها برگ برنده دولت یازدهم

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: باید نواقص بیمه سلامت رفع شود تا مردم جز رنج مریض داری دغدغه دیگری نداشته باشند.

حداقل انتظار مردم از روحانی ابتر می ماند؟ / طرح تحول سلامت تنها برگ برنده دولت یازدهم

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی طرح تحول سلامت را یکی از طرح های خوب دولت یازدهم برشمردو اظهار داشت: طرح تحول سلامت حمایت همه جانبه مسوولان را می طلبد.
وی با اعلام اینکه در فقدان بیمه سلامت بسیاری از مردم به دلیل نداشتن تمکن مالی می مردند، افزود: همت وزیر بهداشت و معاونانش در حوزه طرح تحول سلامت ستودنی است.
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این طرح گفت: متاسفانه بیمه ها با این طرح همکاری نمی کنند و بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان به بیمارستان ها بدهکار هستند.
خسته بند با اشاره به اینکه اجرای کامل این طرح نیازمند همکاری همه جانبه است، اظهار کرد: بیمه سلامت کار بسیار بزرگی است که دولت یازدهم انجام داده و باید نواقصش رفع شود.
این نماینده مجلس با اعلام اینکه طرح تحول سلامت برگ برنده دولت یازدهم محسوب می شود، خاطرنشان نمود: اگر نواقص این طرح رفع نشود و ناقص بماند مستحق مردم نیست و حداقل انتظار مردم از دولت روحانی ابتر می ماند.
وی با تاکید بر اینکه نباید دغدغه مردم بیش از رنج مریض داری باشد، ادامه داد: مردم بسیاری از کشورهای دنیا در حوزه سلامت دغدغه ندارند و ما هم باید تلاش کنیم تا دغدغه ملت را کم کنیم.
خسته بند با اشاره به اینکه بسیاری از مردم به دلیل نداشتن تمکن مالی بسیاری از بیماری هایشان از خوش خیم به بدخیم نمو پیدا می کند، گفت: هم پوشانی بیمه سلامت میتواند سلامت جسمی و معنوی را به مردم برگرداند.
نماینده انزلی با اذعان بر اینکه مردم شهید داده ایران مستحق دریافت بهترین خدمات است، افزود: انصاف نیست با مردمی که برای عزت و غیرت ملی خون ها داده اند، حداقل امکانات بیمه ای و سلامت را فراهم نیاوریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه