کارگردان هفتمین جشنواره فیلم عمار گیلان:

جشنواره عمار ارزش های نهفته در جامعه را به نمایش می گذارد/ عمار خلاء های سینما را تا حدودی رفع کرد

کارگردان هفتمین جشنواره فیلم عمار گیلان گفت: جشنواره عمار ارزش های نهفته را در جامعه تبیین می کند.

جشنواره عمار ارزش های نهفته در جامعه را به نمایش می گذارد/ عمار خلاء های سینما را تا حدودی رفع کرد

سیده صدیقه میرغفاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه سومین بار حضور خود را در جشنواره فیلم عمار تجربه می کند، اظهار داشت: از دوره پنجم، شش و هفتم در این جشنواره آثاری را ارسال کرده ام.

وی با اعلام اینکه در مرحله پنجم در قسمت فیلم این جشنواره شرکت کرده است، افزود: آثارم در قسمت فیلم برتر فانوس جشنواره را دریافت کرده است.

کارگردان هفتمین جشنواره فیلم عمار گیلان با اشاره به اینکه در مرحله ششم این جشنواره نیز شرکت کرده ام، گفت: پس از نام نویسی در جشنواره نتوانستم آثار را ارسال کنم و به مرحله بعدی نیز راه پیدا نکردم.

فیلم ساز “بیداری اسلامی و جهانی” هفتمین جشنواره فیلم عمار به تشریح جزئیات آثار خود پرداخت و اظهار کرد: در این مرحله یک فیلم ۴۵ دقیقه ای را در قالب فیلم داستانی و سریال به جشنواره ارسال کرده ام.

میرغفاری هدف از شرکت در این جشنواره را مردمی بودن آن اعلام کرد و گفت: شرکت در جشنواره فیلم عمار هم مردمی است و هم خاطره ی خوبی برای اذهان مردم ایجاد می کند.

وی ارزشی بودن فضای این جشنواره را از دیگر عوامل حضور در هفتمین جشنواره فیلم عمار اعلام کرد و افزود: فضای ارزشی و انقلابی فیلم عمار موجب می شود هر هنرمندی و صاحب اثری ترغیب شود یکی از آثار خود را برای شرکت کردن ارسال کند.

کارگردان هفتمین جشنواره فیلم عمار گیلان با اشاره به اینکه تلاش جشنواره برای اعتلا بخشیدن به فرهنگ عمومی جامعه قابل تحسین است، بیان داشت: سعی جشنواره برای هدفمند کردن فیلم ها و سوق دادن به ارزش های اسلامی تاثیر گذار است.

این شرکت کننده در جشنواره با اشاره به اینکه جشنواره عمار ارزش ها را در جامعه روشن و تبیین می کند، گفت: اررش های ایرانی و اسلامی ما در جامعه نهفته است و هنرمندان ارزشی جامعه باید تلاش کنند تا آنها را برجسته کنند و به نمایش بگذارند.

میرغفاری با بیان اینکه فیلم عمار حرکت مثبتی برای فرهنگی کردن جامعه محسوب می شود، افزود: فیلم عمار پیشرفت های خوبی داشته و باید گفت توانسته است خلاء هایی را که در سینما وجود داشت را تا حدودی رفع کند.

وی با اعلام اینکه جشنواره نسبت به گذشته قوی تر شده است، ادامه داد: نواقص احتمالی در فیلم ها سال به سال رفع می شود و ما اکنون شاهد رشد قابل توجه آثار در همه ی زمینه ها هستیم.

این کارگردان جشنواره فیلم عمار از حمایت های مسئولین برای بهتر برگزار شدن این جشنواره ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم با شناختی که مسئولین نسبت به این جشنواره دارند شاهد بهتر شدن بیش از پیش فیلم ها و آثار این جشنواره باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه