به همت دفتر سازمان فضای مجازی سراج در گیلان؛

اولین نرم افزار اندرویدی حوزه میرزا پژوهی رونمایی می شود

هم زمان با ایام شهادت شهید میرزا کوچک جنگلی، از اولین نرم افزار اندرویدی حوزه میرزا پژوهی رونمایی می شود.

اولین نرم افزار اندرویدی حوزه میرزا پژوهی رونمایی می شود

به گزارش ۸دی، سجاد ستوده، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت: این نرم افزار که با عنوان «کوچک جنگلی» عرضه خواهد شد، به عنوان اولین نرم افزار اندرویدی حوزه میرزا پژوهی به بررسی ابعاد مختلف قیام و نهضت جنگل و همچنین زندگی شهید میرزا کوچک جنگلی می پردازد.

وی با اشاره به محتوای قابل توجه نرم افزار «کوچک جنگلی» افزود: بخشی از محتوای فراهم شده در این نرم افزار با تلاش و همراهی دوستان در «موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان)» مهیا شده است.

ستوده پیرامون ویژگی های فنی این نرم افزار گفت: در نسخه اول نرم افزار «کوچک جنگلی» تلاش شده است ضمن استفاده از آخرین متدها و شیوه های نوین طراحی و کدنویسی اندروید، فضایی جذاب به لحاظ گرافیکی و فنی در اختیار مخاطب قرار گیرد، ضمن آنکه فضای ارتباط تعاملی نیز در این نرم افزار فراهم شده است.

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان در ادامه اظهار کرد: در این نرم افزار بخش هایی همچون مطالب و مقالات دسته بندی شده، کتابخانه، چندرسانه ای شامل تصاویری از نهضت جنگل، پوسترهای مرتبط با قیام میرزا کوچک، صوت و فیلم، گاهشمار، نقشه و مسابقه گنجانده شده است.

وی در ادامه گفت: در بخش فیلم، علاوه بر کلیپ ها و مستندهای مرتبط با زندگی میرزا و نهضت جنگل، امکان مشاهده قسمت های کامل سریال «کوچک جنگلی» و همچنین قسمت های مرتبط با نهضت جنگل در سریال «در چشم باد» نیز فراهم شده است، ضمن آنکه سخنان رهبر معظم انقلاب و سخنرانی اختصاصی استاد رحیم پور ازغدی پیرامون شهید میرزا کوچک و نهضت جنگل نیز در این نرم افزار ارائه شده است.

ستوده نقشه ی ویژه گنجانده شده در این نرم افزار را یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن دانسته و گفت: در بخشی از نرم افزار «کوچک جنگلی» و در قالب نقشه جغرافیایی استان گیلان، امکان مشاهده اتفاقات مرتبط با نهضت جنگل در مکان ها و مناطق برگزیده استان فراهم شده است که تلاش می شود در نسخه های بعدی این نرم افزار، ضمن تکمیل بخش های مرتبط با استان گیلان، وقایع مرتبط با نهضت جنگل در دیگر اقلیم های جغرافیایی به ویژه در استانهای همجوار و همچنین در کشورهای آذربایجان و روسیه نیز ارائه گردد.

لازم به ذکر است که آئین رونمایی از نرم افزار «کوچک جنگلی» در روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه همراه با اکران اختصاصی فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در رشت برگزار خواهد شد.

%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9-%d8%ac%d9%86%da%af%d9%84%db%8c

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه