عصر پنجشنبه برگزار می شود؛

پیش بازی ایرانجوان بوشهر – سپید رود رشت

سپید رود رشت صدرنشین در جدال شمالی ها و جنوبی های لیگ دسته اول میهمان ایرانجوان بوشهر است.

پیش بازی ایرانجوان بوشهر – سپید رود رشت

به گزارش ۸دی، در حساس ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته اول سپید رود رشت صدرنشین باید پنجشنبه ۹۵/۰۹/۱۱ ساعت۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف ایرانجوان رده شانزدهمی برود.

سپید رود؛ تیم ریشه دار و مردمی رشت که فصل گذشته با صعود به لیگ دسته اول توانست خاطرات خوب مردم رشت را باز هم زنده کند این فصل نیز علی رغم انتظارات با توجه به اولین فصل حضور در لیگ یک توانست باعث خوشحالی مضاعف رشتی ها در روزهایی که فوتبال این شهر با سقوط داماش حال خوشی ندارد شود.

نظر محمدی که فصل گذشته با توجه به حواشی بوجود آمده از این تیم جدا شد با صعود به لیگ یک به تیم سابق خود بازگشت و بدون ادعا تیم یکدستی را روانه مسابقات لیگ ازادگان کرد.

همین امر که نظرمحمدی بارها به آن اشاره کرده که ما برای صعود نمی جنگیم باعث شده که بازیکنان این تیم استرس کمتری داشته باشند و هرچه دارند در زمین بگذارند.

فاکتور مثبت تیم رشتی هواداران پر شور این تیم است که در هیچ حالی تیم محبوب خود را تنها نمی گذارند و از دقیقه۱تا۹۰بدون وقفه و حتی زیر باراش باران و برف تیم خود را با جان و دل تشویق می کنند.

سپید رود با اینکه مشکلات مالی عدیده ای دارد اما هواداران و تعصب بازیکنانش این مشکلات را پوشش داده و باعث شده این تیم رشتی با وجود یک بازی کمتر صدرنشین گروه خودش باشد.

رمز موفقیت و صدرنشینی شاگردان نظرمحمدی در امتیاز گرفتن از دیدارهای خانگی خود است که باعث شده این تیم را پس از ۱۴هفته در صدر جدول ببینیم که بدون شک تماشاگران در کسب این موفقیت نقش پر رنگی را داشته اند.

سپید رود با اینکه بهترین خط دفاعی لیگ یک را داراست اما خط حمله این تیم به اندازه خط دفاعی این تیم موفق نبوده و باید منتظر بود و دید مقابل تیم رده شانزدهمی ایرانجوان می تواند موفق عمل کند یا خیر.

ایرانجوانی ها که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند هفته گذشته و پس از باخت مقابل فولاد یزد دست به تغییر کادر فنی زد و سعید مفتخر را بر روی نیمکت خود نشاند.

ایرانجوان در این فصل تنها در یک دیدار خانگی متحمل شکست شده است چیزی که می تواند کار سپید رودی ها را سخت کند.

اما به نوعی می تواند نقطه قوت بوشهری ها را خط حمله این تیم دانست که تنها یک گل کمتر از سپید رود صدرنشین زده است البته در طرف مقابل نباید فراموش کرد که خط دفاعی سپید رود نیز به عنوان محکم ترین خط دفاعی لیگ مشکلاتی را برای خط حمله خوب ایرانجوانی ها ایجاد خواهد کرد که این موضوع باعث جذابیت هر چه بیشتر این بازی خواهد شد.

شاگردان مفتخر به خوبی می دانند که باید در ادامه راه حداکثر استفاده را از دیدارهای خانگی خود ببرند حتی اگر تیم مقابلشان تیم صدرنشین باشد.

این دیدار حساس را محمدحسین ترابیان – حسن یوسفی – ولی کاوسی و هادی مسلمی قضاوت خواهند کرد.

گزارش:علیرضا یاوری

 

nd hs\,vj

منبع: دی اسپورت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه