سردار کوثری در یادواره شهدای چسلی ماسال؛

هنوز هم در داخل دزدهایی داریم که دستشان را قطع خواهیم کرد / ماجرای پیغام رهبری در مورد فرزندانشان

سردار کوثری گفت: در زمان جنگ رهبر انقلاب ۴ پسر و ۲ دختر داشتند. زمانی پسرهای رهبر انقلاب به لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) آمدند همزمان با اعزامشان رهبر معظم برای من پیغامی دادند.

هنوز هم در داخل دزدهایی داریم که دستشان را قطع خواهیم کرد / ماجرای پیغام رهبری در مورد فرزندانشان

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، عصر امروز سردار اسماعیل کوثری سخنران یادواره شهدای چسلی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا حرکتی در مسیر شهداست، گفت: بحث حرکت سیاسی امام رضا (ع) و سیره و زندگی ایشان با تبیین شود.

کوثری با اشاره به نهضت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی در سن ۷۰ سالگی که در این سن همه به فکر گوشه نشینی و عبادت اند با دست خالی پا به عرصه میدان گذاشت و حماسه ای را آفرید که در سراسر جهان الگو شد. امام با صراحت تفکرهای همچون «دین افیون توده هاست» و «عدم کارکرد اخلاق در جامعه» را نفی کرد.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس گفت: خدا را شاهد می‌گیرم که ما اوایل جنگ اسلحه خالی برای دادن به نیروها کم داشتیم. اسلحه ای که تازه در برابر تانک و نفربر، چوبدستی‌ای بیش نیست. اما نیروهای ما چنان با صلابت و با الگوگیری از امام حسین (ع) استقامت کردند که سیاستمداران و نظامیان دنیا را مبهوت کرد.

وی افزود: قبل از انقلاب روزانه بیش از ۶٫۵ میلیون بشکه تولید نفت داشتیم که تنها نیم میلیونش در داخل مصرف می‌شد و مابقی توسط آمریکا و ایادی اش به تاراج می رفت و صرفا ۱۶ درصد به ما می دادند. با انقلاب دست اینها قطع شد. بله هنوز هم در داخل دزدهایی داریم اما دست اینها را هم قطع خواهیم کرد. این دزدی‌هایی که در دولت های مختلف شده است ناراحت کننده است اما جمهوری اسلام اینها را رها نخواهد کرد. همانطور که از آن دزد سه هزار میلیاردی، چهار هزار و هفتصد میلیارد تومان تاوان گرفتیم. اما با برگزاری دادگاه دقیق و براساس شرع مقدس که نهایتا هم اعدام شد.  بله این حقوق های نجومی هست و باید رسیدگی شود و رهبر انقلاب هم دستور دادند. اما اصل این است که می‌خواهند ما را ناامید کنند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با یادآوری خاطراتی از دوران ۸ ساله دفاع مقدس گفت: برادر بسیجی ۱۶ ساله ای بود که شب عملیات کربلای ۵  وصیت کرده بود که پدر! اگر من شهید شدم در دوکوهه یک حسینیه بسازید. این شهید عزیز که نامش محسن چراغی است در عملیات شهید شد و پس از هفده هجده روز از عملیات عمویش آمد که ما دو خواسته از شما داریم. گفتم چه؟ گفت یک اینکه جنازه را تحویل ما بدهید و دو اینکه می‌خواهیم حسینیه را بسازیم. ببنید اینها همانطور که قرآن فرمود هم از جانشان گذشتند و هم از مالشان.

کوثری ضمن اشاره به جنگ در سوریه اظهار داشت: در زمان جنگ تنها کشوری که به ما کمک کرد همین سوریه و حافظ اسد بود. وظیفه دینی ما هم اقتضا می کند که هر جا مظلومی در هر کجای عالم باشد از او دفاع کنیم. این بود که ما رفتیم سوریه و در آنجا تنها راهی که دیدیم دفاع وطنی یا همان بسیج مردمی بود. آنها می خواستند سوریه را ۲ ماهه بگیرند.

سخنران یادواره شهدای روستای چسلی ماسال با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: امام فرمودند قرن آینده، قرن اسلام  است و اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت خواهد نشاند. حالا ما داریم وضعیت آمریکا را می‌بینیم.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس با بیان خاطره ای از مقام معظم رهبری گفت: در زمان جنگ رهبر انقلاب ۴ پسر و ۲ دختر داشتند. یک زمانی پسرهای ایشان به ۱۷ سال تقریبا رسیده بودند و در نتیجه به جبهه ها اعزام شدند و به لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) آمدند. همزمان با این اعزام رهبر معظم برای من پیغامی دادند. فرمودند که ۲ تا پسرهای من اگر شهید شدند عیبی ندارد. اگر زخمی هم شدند موردی ندارد. اما سعی کنید اسیر نشوند. خب ما هم به فرماندهان گردانی که فرزندان ایشان حضور داشتند ابلاغ کردیم. گذشت تا اینکه در سال ۸۷ در خصوص کتاب‌های جمع آوری شده در مورد خاطرات لشکر ۲۷ محضر رهبر معظم رسیدیم. یکی از بچه‌های لشکر در این دیدار از رهبر انقلاب پرسیدند می خواهیم بدانیم فلسفه آن پیغام شما چه بود.

وی افزود: رهبر معظم در پاسخ فرمودند اگر شهید می شدند من هم پدر شهید می شدم و چه افتخاری بهتر از این. جانباز هم می شدند مایه افتخار بود. اما گفتم سعی کنید اسیر نشوند چون اگر دشمن اینها را اسیر می‌کرد و شناسایی می‌شدند به من فشار می آوردند تا در قبال آزادیشان امتیاز بدهم. من هم امتیاز بده نیستم.

کوثری در پایان این مراسم گفت: استکبار جهانی از این تفکر می ترسد که تفاوتی میان فرزندان رهبر و مردم نباشد.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پاشاکی
خدا سایه ی این رهبر عزیز، شجاع و حکیم را از سر این مملکت برندارد.
در حاشیه