بیانیه بسیج دانشجویی پیام نور رشت؛

نماینده رشت بر اقدامات خائنانه و بی شرمانه جریان فتنه سرپوش گذاشت

بسیج دانشجویی پیام نور رشت نسبت به نامه توهین آمیز نماینده رشت خطاب به نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری واکنش نشان داد.

نماینده رشت بر اقدامات خائنانه و بی شرمانه جریان فتنه سرپوش گذاشت

به گزارش ۸دی، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت نسبت به فتنه انگیزی های اخیر یکی از نماینده های مردم رشت با صدور بیانیه ای واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله ارحمن الرحیم
«سَتَجِدُونَ آخَرینَ یُریدُونَ أَنْ یَأْمَنُوکُمْ وَ یَأْمَنُوا قَوْمَهُمْ کُلَّما رُدُّوا إِلَى الْفِتْنَهِ أُرْکِسُوا فیها» (آیه ۹۱ سوره نساء)
– نامه سراسر توهین و بدور از اخلاق و بصیرت نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به عالم گرانقدر -نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری- نه فقط توهین به ایشان بلکه اهانت به جایگاه رفیع مجلس خبرگان رهبری بود که شدیدا محکوم است و عکس العمل انقلابی دانشجویان ولایی استان به این نامه، به هیچ وجه شایسته ملامت و نکوهش چه ازشخصیت های حقیقی و چه حقوقی نمی باشد.

–  در نامه نماینده مذکور به وزیر کشور نیز  پر است از افتراهای ناجوانمردانه ای علیه دانشجویان مومن انقلابی و همچنین نهاد مقدس بسیج دانشجویی _این شجره طیبه و درخت پرثمر انقلاب اسلامی_ که پشت پرده چهره های ظاهرالصلاح اما در باطن حامی فتنه را بیش از پیش برای مردم ولایت مدار استان آشکار ساخته است که البته همه این اکاذیب و افتراهای ناجوانمردانه و بی رحمانه با جدیت توسط سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و پیگیری های دانشجویان بسیجی از طرق قانونی دنبال خواهد شد.

جناب آقای نماینده ناصحانه خدمت شما عرض می کنیم؛
شما در قضیه ناهنجاری های حوزه حجاب و عفاف شهرمان صحبت ها و توهین های ناجوانمردانه و مغرضانه ای را به استاد گرانقدر حوزه و دانشگاه (حجه الاسلام دکتر رفیعی) روا داشتید که سرانجام با پادرمیانی سایر نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان و برخی از بزرگان و روشنگری خود ایشان برای مردم شریف گیلان، عده ای از اقدامات خود خجل گشتند و قضیه ختم شد. این درحالی است ایشان به عنوان یکی از علمای صاحب نظر در زمینه های مختلف بویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی چه قبل از توهین های شما و چه بعداز آن بارها در حسینیه امام خمینی(ره) در محضر رهبر معظم انقلاب سخنرانی داشته اند که به نوعی تائید سخنان و جایگاه رفیع ایشان توسط رهبری تلقی می شود.

در جلسه رای اعتماد به وزیران در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها قبل از آن در مورد خطرات فتنه و ضرورت موضع گیری روشن مسئولان در قبال برائت از فتنه و فتنه گران تاکید نموده بودند و با جمله “فتنه خط قرمز ماست” بر اهمیت این موضوع صحه گذاشته بودند اما شما بیش از آنکه در حمایت از وزیر مدنظر و برنامه هایش نطق داشته باشید در حمایت از جریان فتنه و سرپوش گذاشتن بر اقدامات خائنانه و بی شرمانه آن ها مانور دادید!!

شما حتی از توهین به نماینده محترم مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری هم شرم نکردید و ایشان را به بی ادبانه ترین نحو ممکن خطاب قرار دادید.! این درحالی است که امام (ره) و رهبری عزیز بارها در حفظ حرمت و شأن نمایندگان و جایگاه مجلس خبرگان رهبری تأکید نموده بودند.

و درتازه ترین مورد هم شما باز هم باتوهین به جوانان و دانشجویان مومن انقلابی و همچنین توهین به نهادمقدس بسیج دانشجویی  که یکی از ارزشمندترین میراث امام(ره) و یکی از بزرگترین تشکلهای انقلابی درکشوراست را متهم به حمله کردن و صدمه زدن و تنش کردید.!!

این درحالی است که رهبر معظم انقلاب چند روز قبل در تحسین و تجلیل از فعالیت های مختلف بسیج به ایراد سخنرانی پرداختند.

حال ناصحانه در این ایام سوگواری با پیروی و درس گرفتن از قیام حضرت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا که فرمود جز برای احیای دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر قیام نکردم خدمت شما عرض میکنیم آیا این اقدامات شما جز زاویه داشتن با نظام و انقلاب و رهبری است؟؟؟

(در این رابطه شما را ارجاع می دهیم به صحبت های اخیر رهبری در جمع بسیجیان)

«رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به برخی افراد که در اوایل انقلاب اسلامی بسیار پرشور و انقلابی بودند امّا اکنون در مقابل انقلاب قرار گرفته اند، اظهار داشتند: این افراد به‌دلیل نداشتن عمق دینی، حرکت بر اساس احساسات و همنشینی با زاویه داران با انقلاب فاصله‌ی زیادی از انقلاب اسلامی گرفتند.»

جناب نماینده! بازهم ناصحانه خدمت شما عرض میکنیم مردم به امید خدمت رسانی و پیگیری مطالباتشان شما را به مجلس فرستاده اند نه سیاسی کاری و فعالیت های جناحی. امید مردم رابه یأس تبدیل نکنید و با این رفتار خود شان نمایندگان مجلس شورای اسلامی را زیر سوال نبرید.

هرچند اینگونه اتفاقات و بی اخلاقی ها توسط یک فرد نماینده مجلس بار دیگر خلأ قانونی استمرار نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان مجلس را نمایان و آشکار میکند که امیدواریم با ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات که اخیرا توسط رهبر معظم انقلاب انجام گرفت و با استناد بر بند ۱۳ آن هرچه زودتر این خلأ قانونی برطرف گردد که البته این مورد هم به عنوان یک مطالبه عمومی توسط اساتید و دانشجویان بسیجی دنبال خواهد شد.

و اما در پایان برخود لازم میدانیم حجت را بر شما و عده ای که خیال هایی ناصواب را درسر می پرورانند تمام کنیم:
«مگر جوانان مومن انقلابی مرده باشند که عده ای بی بصیرت و زاویه دار با نظام و انقلاب و رهبری هر چند در جایگاه مهمی همچون مجلس شورای اسلامی بتوانند لکه ننگ فتنه ۸۸ و عوامل آن را از تاریخ روشن جمهوری اسلامی ایران حذف و یا کمرنگ کنند. به کوری چشم دشمنان، مردم شهیدپرور ٬بابصیرت و ولایتمدار استان گیلان در کمتر از یک ماه دیگر حماسه عظیم ۸ دی را مجدد تکرار خواهند کرد و دهان یاوه گویان و بی بصیرتان را برای همیشه خواهند بست».
والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی
دانشگاه پیام نور رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امیری
نفاق یعنی اینکه از ویلچر وجانبازی استفاده کنی، به قدرت برسی وبعد همه پله هایی که برایت نردبان شد ...دیگر از این مملکت چه می خواهید که نرسیدید،پول،قدرت،ووو سفرهای اروپایی... افسوس که عده ای موج گرفتند وعده ای دیگر با موج موجی ها اوج گرفتند.
امیری
امام بزرگوار فرموده بود نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتند....
ناشناس
شخصا به دلایلی با تجمع مقابل دفتر نماینده موافق نبودم اما نمی دانم آقای نماینده که ظاهرا معتقد به نبستن دهان و نشکستن قلم و...است و دوستانشان نظام را تلویحا یا به صراحت متهم به برخورد قهر آمیز با نظر مخالف می کنند چه خوفی از تجمع شهروندان و اعلام اعتراض به نماینده مجلس بابت حمایت از فتنه گران برانداز و کودتای نافرجام 88دارد و به وزیر کشور نامه می نویسد!
ناشناس
آقای نماینده لطفا کمی اندیشه کنید این ره که میروی به ترکستان است!
در حاشیه