آموزشگاه سینمایی هفت:

جشنواره سینمایی هفت در گیلان برگزار می شود + تصاویر اجرا

کارگردان گروه کودک و نوجوان آموزشگاه سینمایی هفت از برگزاری جشنواره سینمایی این آموزشگاه در گیلان خبر داد.

جشنواره سینمایی هفت در گیلان برگزار می شود + تصاویر اجرا

مهسا نقیبی مربی و کارگردان کودک آموزشگاه سینمایی هفت در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: چهارمین جشنواره سینمایی آموزشگاه هفت شامل هفت کار کودک و اتودهای متنوع تصویری کودک و نوجوان که برای اولین بار نمایش داده می‌شوند و ۱۱ کار صحنه ای کودک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شعار من این است که باید از کودکان، یعنی از سرمایه های آینده ی نسل هنری خود حمایت کنیم افزود: در روزپنجشنبه ۴ آذرماه خانم دروگر از  کارگردانان گروه کودک سازمان صدا و سیما، آقای اشرفی مدیر کودک صدا و سیمای مرکز گیلان و آقای معین زرتاج بازیگر و مجری کودک و نوجوان در هیئت گروه بازبینی، برای بازدید از اجراهای آماده شده، در آموزشگاه حضور پیدا کردند و از روند اجرا ابراز رضایتمندی کردند.

نقیبی درباره زمان اجرای برنامه ها گفت: جشنواره از ۲۰ لغایت ۲۶ آذرماه جاری به مدت ۷ روز در سالن رحمدل و وارش واقع در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا برگزار خواهد شد.

کارگردان گروه کودک و نوجوان آموزشگاه سینمایی هفت گفت: کارگردانی گروه سینمایی بر عهده ی آقای حلوی و با حضور هنرجویان آموزشگاه برای آشنایی با صحنه تئاتر و آزمون و خطا انجام می شود. در طول جشنواره بخش های خیابانی و برای اختتامیه برنامه های متنوعی خواهیم داشت.

وی در پایان از علاقمندان سینما و تئاتر و تلویزیون برای حضور در جشنواره دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه