نماینده مردم رشت:

سوءاستفاده آمریکا از نقاط مبهم برجام حاکی از عجله دستگاه دیپلماسی برای سرانجام برجام است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: در روند اجرای برجام بدون اینکه طرف مقابل قدمی بردارد، ده قدم برداشتیم و به تعهدات خود عمل کردیم.

سوءاستفاده آمریکا از نقاط مبهم برجام حاکی از عجله دستگاه دیپلماسی برای سرانجام برجام است

به گزارش ۸دی،  جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی دریایی ارتش مبنی بر نقض برجام با تمدید تحریم‌های ده ساله از سوی آمریکا و ایجاد مشکلات در توافق هسته ای به علت عجله گفت: متأسفانه مسئولان دستگاه دیپلماسی در اجرای مفاد برجام عجله کرده و به صورت گام به گام پیش نرفتند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در روند اجرای برجام بدون اینکه طرف مقابل قدمی بردارد ما ده قدم برداشتیم و به تعهدات خود عمل کردیم همین باعث شد طرف مقابل این فرصت را پیدا کند که دبه در بیاورد.

وی افزود: این در حالی است که حتی طرف مقابل بر این باور است به تمامی تعهدات خود عمل کرده و حتی تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران را نقض برجام نمی داند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی اجازه ورود مجلس به قضیه توافق هسته ای را نمی دادند اما در نهایت مجلس ورود کرد و حتی مقام معظم رهبری شروط ۹ گانه ای را در این خصوص ابلاغ فرمودند اما باز هم غربی ها توانسته اند از روزنه های موجود در برجام که به صورت مبهم و تاریک باقی مانده استفاده کنند که همین سوءاستفاده حاکی از عجله مسئولان در به سرانجام رسیدن قضیه برجام است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه