با حضور فرمانده منطقه چهارم نداجا؛

مجتمع فرهنگی ۱۰۰۰ مترمربعی ناوگان شمال در انزلی افتتاح شد

مجتمع فرهنگی یک‌هزار مترمربعی امام رضا(ع) ناوگان شمال با حضور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی ۱۰۰۰ مترمربعی ناوگان شمال در انزلی افتتاح شد

به گزارش ۸دی،  دریادار دوم افشین رضایی‌حداد صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) ناوگان شمال اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برای اینکه از محدودیت‌ها بگذرید به محدودیت خود کیفیت دهید.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ضعف مدیریت در هر فعالیتی موجب هدر رفتن منابع و زمان می‌شود، افزود: فرماندهان و عوامل مهندسی به خوبی از زمان و منابع خود برای انجام اقدام‌های مناسب استفاده کردند.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی مذکور با همت و حضور فرماندهان و مدیریت خوب عوامل و با کاهش چشمگیر هزینه‌ها ساخته شده است، به مرمت و تجهیز ساختمان بهداری اشاره کرد و گفت: در گذشته فضای بهداری مناسب نبود اما اکنون با کیفیت خدمات‌دهی مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت.

رضایی‌حداد ادامه داد: مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) باید چند سال پیش افتتاح می‌شد اما به دلیل مشکلات مالی این امر محقق به تأخیر افتاد و با مدیریت خوب و استفاده از منابع داخلی افتتاح مجتمع محقق شد.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توجه خاص ناوگان شمال به فعالیت‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این مجتمع موجب ارتقای سطح فرهنگی شویم.

وی درباره گسترش فرهنگ مسؤولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی یادآور شد: این فرهنگ در منطقه جایگاه خوبی پیدا کرده و کارها با کیفیت خود انجام می‌شود.

به گزارش فارس، مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) دارای یک‌هزار متر زیربنا بوده و برای بازسازی و تجهیز آن ۵۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه