عصر روز گذشته؛

خودروی تندر ۹۰ در رشت طعمه حریق شد + تصاویر

روز گذشته یکدستگاه خودروی تندر ۹۰ در بلوار امام خمینی (ره) رشت طعمه حریق شد.

خودروی تندر ۹۰ در رشت طعمه حریق شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، ساعت ۱۹:۵۱ دقیقه روز گذشته، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ رشت مبنی بر وقوع حریق یکدستگاه خودروی سواری در محوطه منزل مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی اطفائیه به همراه سه نفر ازآتش نشان از ایستگاه شماره ۶ را به محل حادثه واقع در بلوار امام خمینی(ره)-۱۰ متری سعادت رشت اعزام کرد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت در تشریح خبر اظهار داشت: به هنگام رسیدن، یکدستگاه خودروی تندر ۹۰ که به طور کامل از ناحیه موتور طعمه حریق شده بود مشاهده شد.

مومنی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با پهن کردن یک رشته لوله نواری نسبت به اطفای حریق اقدام کرده و پس از حصول اطمینان از عدم وجود هرگونه خطر به ایستگاه مربوطه مراجعه کردند.

مومنی در پایان با بیان این مطلب که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشت، به شهروندان بخصوص رانندگان توصیه کرد: حتما یک دستگاه کپسول خاموش کننده از نوع پودری در داخل خودرو داشته باشند و روش صحیح استفاده از آن را فرا بگیرند چرا که بسیاری از آتش سوزی های بزرگ بواسطه وجود کپسول ها آتش نشانی و آگاهی از روش صحیح اطفای آتش در همان لحظات اولیه خاموش خواهند شد.

%image_alt%

%image_alt%

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه