رییس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان:

عدم صدور مجوز تجمع نشان از ترس برخی از جریان های سیاسی استان از بیداری جنبش دانشجویی دارد

رییس بسیج دانشجویی گیلان گفت: عدم صدور مجوز برای تجمع دانشجویی خللی در اراده فرزندان خمینی در مقابله با فتنه گران ایجاد نکرد.

عدم صدور مجوز تجمع نشان از ترس برخی از جریان های سیاسی استان از بیداری جنبش دانشجویی دارد

به گزارش ۸دی، مرتضی نورسته مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با پیک دانشجو با بیان اینکه درخواست تجمع بسیجیان ولایت مدار دانشگاه گیلان جهت حضور در مقابل دفتر نماینده رشت که بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی صورت گرفته بود هر چند منجر به صدور مجوز نشد افزود: این امر هیج خللی در اراده آهنین فرزندان خمینی کبیر در مقابله با فتنه گران ایجاد نکرد اما نشان از ترس برخی از جریان های سیاسی از بیداری جنبش دانشجویی داشت.

وی ادامه داد:جریانی که به دنبال تطهیر فتنه وفتنه گران در بعد سیاسی و در بعد اقتصادی هم دنبال اشرافی گری بوده و هست هیچ وقت علاقه مند نبوده و نیست که دانشجویان انقلابی مکتب رهبری در مسائل حساس نظام ورود پیدا کند. جریانی که تمام سرمایه گذاری اش برای تربیت نسل سوم و چهارم در مجالس آواز خوانی و کنسرت ها و پارتی های شبانه و مختلط است باید هم از دانشجوی بیدار و هوشیار بسیجی آگاه به مسائل نظام بترسند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان افزود: اینکه حضرت آقا خطاب به همین جوان ها می فرمایند به شما امید داریم به این دلیل می باشد که این نسل و این گفتمان تنها گفتمانی است که وام دار هیچ جریان سیاسی نیست و برای حفظ انقلاب حاضر است جان و مال و آبرویش را فدا کند.

وی ادامه داد: هیچ جای تعجبی نیست، جریانی که چند ماه گذشته در مقابل اظهارات یکی از خطبای کشور (استاد رفیعی) تلاش هایی برای راه اندازی تجمعات خیابانی کرده بود و بعدها از فتنه گران حمایت کرد و دیروز نماینده مجلس خبرگان را هدف گرفته است و امروز دانشجویان انقلابی که آینده سازان کشور ما هستند را به چشم معضل امنیتی میبینند از وزیر کشور به عنوان متولی امنیت داخلی کشور تقاضای مهار این جریان انقلابی را داشته باشند!

نورسته در پایان گفت:  بسیج دانشجویی حق پیگیری حقوقی اکاذیب مطرح شده را برای خودش محفوظ می داند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
راهپیمایی 8دی فرصت مناسبی برای محکومیت حامیان فریبکار فتنه88 است . ادعای حمایت از نظام با حمایت از فعالان فتنه سیاه88قابل جمع نیست. اینان خود بهتر می دانند که سال 88به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و بازگشت امریکا خیز برداشتند و ماهها در کشور آشوب بپا کردند اما علیرغم حمایت امریکا،اسراییل و انگلیس از آنان، مورد حمایت ملت قرار نگرفتند و مفتضحانه شکست خوردند. در هیچ کشوری به کودتاچیان علیه نظام اجازه حضور در پست های با اهمیت همان نظام داده نمی شود.اینان خوب می دانند که اگر سران فتنه محاکمه شوند احتمالا اعدام خواهند شد.بیان جملاتی مانند «فتنه تا کی» برای عوامفریبی و فریب جوانانی است که روزی شعارهای این افراد را باور کرده بودند.لازم است این حضرات قبل از پاک کردن صورت مسئله فتنه به افتضاح برجام و پسا برجام رسیدگی کنند.
ناشناس
معمولا تعدادی از کارمندان و کسانی که صبحها در محل کار حضور دارند نمی توانند در راهپیمایی شرکت کنند.. پیشنهاد می شود راهپیمایی یا تجمع روز محکومیت فتنه بعد از ظهر برگزار شود
در حاشیه