عضو شورای شهر رشت خبر داد:

۶ میلیارد تومان از پول بیت المال گم شده است/هیچ قدمی در خصوص حقوق های معوقه برداشته نشده است

عضو شورای رشت گفت: نه تنها هیچ قدمی برای مشکل حقوق معوقه کارگران برداشته نشده بلکه اتوبوس رانی و… هم به این جمع اضافه شد.

۶ میلیارد تومان از پول بیت المال گم شده است/هیچ قدمی در خصوص حقوق های معوقه برداشته نشده است

به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا با بیان اینکه از سال نخست تشکیل شورای فعلی کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شکل گرفته است اظهار داشت : ما چندین بار در خصوص حقوق معوقه ی کارگران شهرداری تاکید کرده ایم، نه تنها هیچ قدمی در این خصوص برداشته نشده بلکه در یک سال گذشته بازرسین خطوط تاکسی رانی پیاده راه فرهنگی و اتوبوس رانی و نگهبانان نیز به این جمع اضافه شدند.
وی متذکر شد : کسورات بیمه ای و سنوات و عیدی کارگران و پیمانکاران حوزه ی رفت و روب می بایست هرچه سریع‌تر پرداخت شود.
شیرزاد ضمن تأکید بر اینکه حقوق پاکبانان و کارگران فضای سبز ۳ ماه به تعویق افتاده است تصریح کرد : ما از بدو ورود به شورا با مشکل کسورات بیمه ای کارکنان قراردادی و شرکتی مواجه بودیم ، با توجه به آغاز فصل سرمابیمه ی این کارگران و کارکنان شهرداری اعتبار ندارد و نمی توانند از دفترچه ی خدمات درمانی خود استفاده کنند.
وی ضمن اعتراض به عملکرد مستقل شهرداران مناطق افزود : شهرداران مناطق می بایست در مورد عملکرد های خود از سوی شورا مورد سوال قراربگیرند.
وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه ی فاضلاب بیمارستان های رازی، ولایت و پورسینا ۶ میلیارد هزینه لازم است مطرح کرد : دولت برای این پروژه ۵۰ میلیارد تومان به استان کمک کرده است اما باقی پول چه می شود؟! تکلیف ۳ میلیارد تومان در سازمان آب منطقه ای و ۳ میلیارد تومان در آب و فاضلاب مشخص نیست! این هزینه ها در چه حوزه هایی مصرف شده است؟ چه کسی پاسخگوی این پولهاست؟
شیرزاد با اشاره به اینکه هدیه ی آتش نشانان مصوبه ی شورای آتش نشانی را داشته است اظهار کرد : با توجه به قصور شهرداری رشت در این زمینه،  شهردار رشت باید در این مورد سریعتر اقدام و مطالبه گری داشته باشد.
وی در پایان گفت : ما با تعهدات جدید برای اقدام به  شروع پروژه های جدید مخالفیم و خواستار تعیین و تکلیف هر چه سریعتر در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آشنای همیشه آشنا
با سلام سرکارخانم نماینده محترم یادتان هست که چندین بارگفته بودم به شما که شاید شماناخواسته بدام دروغگوی قهاری چون ...نیفتید ونباشد با حمایت ناآگاهانه وفقط برای نه گفتن به کسان دیکرحرمت خون شهدا بخصوص خانواده محترم شمارا پایمال کرده باشید وپستهای کلیدی را به نااهلان نسپارید اما گوش نکردید که نکردید ومطمئن باشید که درپیشگاه خدامسئولید وجوابگوخواهید شد وامیدوارم که درآن روزشرمنده خون شهدا وامام عزیزمان نباشید تادیرترنشده لا اقل لاشه متعفن وبوگرفته شهرداری را ازدست ... نجات دهید تامردم درآینده به تصمیم بزرک شما ارج نهند وهم امام راضی شودوهم شهدا.
در حاشیه