با فشار بر وزیر کشور:

مهره‌ چینی انتخاباتی در استانداری‌ ها پشت‌ پرده جنجال اخیر افراطیون

در کنار پروژه مهره‌چینی، افراطیون برآنند که اذهان عمومی را از پرسش و مطالبه سرانجام وعده‌های اقتصادی و بزک کردن آمریکا منحرف کنند.

مهره‌ چینی انتخاباتی در استانداری‌ ها پشت‌ پرده جنجال اخیر افراطیون

به گزارش ۸دی، افراطیون مدعی اصلاحات ظرف یک سال اخیر فشارها بر وزیر کشور را شدت بخشیده‌اند. هم او را متهم به عدم همراهی با دولت می‌کنند و مدعی‌اند که رئیس‌جمهور باید کسانی چون وزیر کشور دادگستری را- که قبلاً با اصولگرایان بوده‌اند- تغییر دهد و هم به واسطه این فشار سعی می‌کنند باج و امتیاز بگیرند. براساس همین رویه افراطیون خواستار تغییر برخی استانداران و فرمانداران هستند و برخی از دست‌اندرکاران آنها حتی در مصاحبه‌هایی تصریح کردند روحانی باید از همین حالا قول بدهد که در برخی انتصاب‌ها به ویژه در سطح استاندار و فرماندار، امتیاز و سهم بیشتری به اصلاح‌طلبان بدهد.
به نظر می‌رسد یکی از دلایل جنجال اخیر در ماجرای لغو سخنرانی علی مطهری، زمینه‌سازی برای یکدست و همراه کردن شماری از استانداران و فرمانداران آن هم ۶ ماه مانده به انتخابات حساس ریاست جمهوری است. خراسان شمالی به ویژه مشهد یکی از مناطقی بود که افراطیون مدعی اصلاحات با ناکامی مطلق در انتخابات مجلس دهم مواجه شدند و بخشی از این مسئله را زیر سر مقامات محلی می‌دانند. بر همین اساس به نظر می‌رسد فشار و غوغاسالاری برای مهره‌چینی انتخاباتی در برخی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها شدت بگیرد.
در کنار پروژه مهره‌چینی، افراطیون برآنند که با حاشیه‌سازی و جنجال، اذهان عمومی را از پرسش و مطالبه سرانجام وعده‌های اقتصادی و بزک کردن آمریکا توسط افراطیون منحرف کنند.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه