فررزند شهید جعفری خطاب به نماینده رشت:

شما حامی داعشیان ۸۸ هستید / آماده مناظره با شما هستم

فرزند شهید جعفری خطاب به نماینده رشت نوشت: بنده حاضرم در هر شبکه ای بصورت زنده با شما درباره فتنه مناظره کنم و به مردم شریف بگویم که شما سینه چاک کدام آقایان هستید.

شما حامی داعشیان ۸۸ هستید / آماده مناظره با شما هستم

به گزارش ۸دی، احمد جعفری فرزند خلیل الله جعفری و از شهدای کربلای ۵ شلمچه شهرستان بندر انزلی و از رزمندگان مدافع حرم در واکنش به سخنان جدید یکی از نمایندگان رشت در یادداشتی اختصاصی برای این پایگاه خبری نوشت:

برادر جعفرزاده!

نماینده محترم مردم شریف رشت! سلام علیکم!

  احتراما مطلبی در رسانه ها از طرف جنابعالی خواندم که باعث تعجب اینجانب شد. لازم دانستم پاسخی ارایه و به عرض شما برسانم.

آقای جعفرزاده! اگر بحث واکاوی فتنه ۸۸ به مناظره کشیده شود یقین داشته باشید جنایت آنان برای ملت ولایت مدار بیشتر آشکار خواهد شد و حضرتعالی بیشتر دامانتان لکه دار می شود. بنده حقیر، صحبتهای شما در مجلس را محکوم کردم اما از جنایت داعشیان ۸۸ سخنی به میان نیاوردم.

آقای جعفرزاده! بنده حاضرم در هر جا و مکانی حتی در شبکه استانی بصورت زنده رو در روی شما در بحث  فتنه ۸۸ مناظره کنم و به مردم شریف خواهم گفت که شما سینه چاک کدام آقایان شده اید. آقای جعفرزاده! کدام حیوانی یک انسان را در میان انبوهی از جمعیت عریان کرده و لباسهایش را به آتش می کشد. کدام مسلمانی خانه خدا را به آتش می کشد. کدام مسلمانی در روز عاشورا با احساس عزاداران  حسینی بازی می کند. البته گفته هایی بیشتر از این دارم که تمایل داشتید در مناظره با مدارک و مستندات بازگو می نمایم. برادر جعفرزاده! توصیه میکنم بجای عوام فریبی از مهدی فاطمه(س) طلب بخشش کنید تا خداوند ایزدمنان از گناه کبیره شما بگذرد و سران فتنه ۸۸ و شما را به راه راست هدایت فرماید.

آمین یارب العالمین

احمد جعفری فرزند شهید جعفری

بندر انزلی

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
بهتر است آقای جعفرزاده از هرگونه بهانه گیری خودداری و مناظره را بپذیرد. حتما ضرورتی ندارد مناظره در تلوزیون باشد.امکان مناظره در دانشگاهها و... وجود دارد.
ناشناس
مایه شرمساری است که نماینده مردم از کسانی که آتش زنندگان خیمه عزای امام حسین در روز عاشورا 88 را «مردم خداجو»نامیدند و ماهها در کشور آشوب بپا کردند دفاع کند.
یک ایرانی
وجود چنان وکیل الدوله ای که عنوان نمایندگی ملت مظلوم و شهیدپرور و حسینی ایران را یدک می کشد مایه شرمساری و ننگ است. یعنی برای این وکیل الدوله مردم مهم اند یا فلان شخص که از دوش ملت بالا رفته و چند صباحی کرسی صدارت را به این شیوه غصب کرده و بر ان تکیه زده است؟ این وکیل الدوله طی دو هفته اخیر به نمایند مردم در مجلس خبرگان رهبری هم اهانت کرد. نه تنها به وی بلکه به روحانیت توهین کرده با آن سخنان سخیفش.
در حاشیه