رسانه‌های غربی منتشر کردند:

بازتاب هشدار قاطع رهبر انقلاب به آمریکا درباره تحریم‌ها

سخنان روز چهارشنبه مقام معظم رهبری و هشدار ایشان در مورد اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران در رسانه‌های غربی بازتاب فراوانی داشته است.

بازتاب هشدار قاطع رهبر انقلاب به آمریکا درباره تحریم‌ها

به گزارش ۸دی، سخنان روز چهارشنبه مقام معظم رهبری و هشدار ایشان در مورد اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران در رسانه‌های غربی بازتاب زیادی داشته است و اکثرا با عنوان «آیت‌الله ایران، آمریکا را تهدید کرد» به آن پرداخته‌اند.
وب سایت شبکه سی ان ان در گزارشی با عنوان «آیت‌الله خامنه‌ای به آمریکا در مورد تحریم‌ها هشدار داد» نوشت: رهبر عالی ایران در روز چهارشنبه، هشدار داد در صورتی که تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال بشود، کشور او واکنش نشان خواهد داد.
سی ان ان نوشت: مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته در طرحی رای به تحریم ایران برای ۱۰ سال دیگر داده است. این در حالی است که دولت اوباما در تلاش است تا تبادلات و تجارت شرکت‌های آمریکا با ایران را تسهیل کند.
وب سایت آمریکایی پالتیکو نیز نوشت: رهبر ایران در سخنرانی روز چهارشنبه خود که از تلویزیون ایران نیز پخش شد، به آمریکا هشدار داد که تحریم‌های جدید علیه ایران را تلافی خواهد کرد. وی با اشاره به زیر سؤال رفتن توافق برجام، این اقدام آمریکا را مخالف توافقات خواند و گفت، ایران در این زمینه بی‌تفاوت نمی‌ماند و واکنش از خود نشان خواهد داد.
مسئله دیگر ایران، روی کار آمدن دونالد ترامپ است، که هنوز برای مقامات ایران، اظهار نظر و تصمیم‌گیری در مورد آینده بسیار زود می‌باشد.
روزنامه وال استریت ژورنال نیز با عنوان «آیت‌الله خامنه‌ای در مورد افزایش تحریم‌های ایران هشدار داد» نوشت: رهبر عالی ایران درست چند روز بعد از اینکه مجلس نمایندگان آمریکا تحریم‌های ایران را برای ۱۰ سال دیگر تمدید کردند، به آمریکا هشدار داد.
این روزنامه نوشت: رهبر ایران هشدار داد که این اقدام آمریکا نقض صریح توافقات انجام شده است.

منبع: جام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه