نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

وزیر راه بایدپاسخگوی برخورد قطارها در سمنان باشد/ آخوندی به مجلس فرا خوانده می شود

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: حتمی وزیر راه را به مجلس فرا خواهیم خواند و از او علت تعلل را سوال خواهیم کرد.

وزیر راه بایدپاسخگوی برخورد قطارها در سمنان باشد/ آخوندی به مجلس فرا خوانده می شود

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، حادثه تروریستی در حله عراق را محکوم کرد و اظهار داشت: اتفاقی که در منطقه حله بین نجف و کربلا رویداد منجر به ناراحت شدن همه ی مسلمانان مخصوصا ایرانی ها شده است.

وی به تلاش داعش برای نا امن کردن عراق در ایام زیارت اربعین امام حسین علیه اسلام اشاره داشت و افزود: داعش تلاش های زیادی کرد تا نمایش دینی مسلمانان جهان را به مخاطره بیاندازد اما در اوج حضور مسلمانان نتوانست موفق شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داعش تلاش می کرد تا زائران ایرانی، عراقی، افغانی و پاکستانی را مورد حمله خود قرار دهد، گفت: نیروهای تکفیری تمام قوای خود را بکار گرفتند تا همه ی افرادی که در این نمایش و قدرت جهانی حضور دارند را ناکام بگذارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه دشمن از وحدت مسلمانان و حضور آنها در یک جا وحشت داشتند، اظهار کرد: بسیجی را که حضرت امام متصور بود در دنیا شکل بگیرد شکل گرفته و کربلا نمودی از این تشکل بود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه گروه تروریستی داعش تلاش کرد تا در جریان اربعین حسینی، خودی از خود نشان دهد، افزود: این گروه با بمب گذاری در تانکری در پمپ بنزین به هدف شوم خود رسید و منجر به ضایعه دردناک برای ملت شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر ورود و پیگیری دولت در این بخش، گفت: دولت نباید در قبال این اقدام تروریستی سکوت کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه دولت همچنین باید به حادثه پیش آمده در سمنان نیز ورود کند، افزود: جای تعجب است که چگونه یک قطار در وسط ریل خراب می شود و همچنان به قطار دیگر که از روبرو می آید اجازه عبور می دهند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با هشدار به مسوولان راه و شهر سازی گفت: شبکه ریلی کشور باید از حداقل امکانات ایمنی همچون علائم اخطاری و اخباری، بیسیم و ملزومات دیگر برخوردار باشند.

وی با اعلام اینکه در حادثه برخورد قطار سمنان قصور شده است، ادامه داد: در راس همه ای این مشکلات وزیر راه و شهرسازی قرار دارد و باید این وزیر پاسخگو باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه یقینا در این باره از وزیر سوال خواهم کرد، گفت: وزیر را به مجلس فرا خواهیم خواند و از او علت تعلل را سوال خواهیم کرد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه چطور داعش نتوانسته در جمع میلیونی زائران حضور پیدا کند و اینک به یک جاده کمربندی عملیات انفجار انجام می دهد، اظهار داشت: دولت باید در مجامع بین المللی و دادگاه لایحه باید در راستای تحقق حقوق مردم شکایت کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با علام اینکه خانواده های شهید حادثه حله از دولت انتظار پیگیری در مجامع بین المللی را دارند، افزود: این حادثه زمانی رخ می دهد که غرب از تروریست ها حمایت می کند و دولت باید پیگیری حق خونهای ریخته شده شهدا به خانواده هایشان و ملت باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امیری
وقتی رئیس قبیله به اصطلاح تدبیر وامید تمام بازنشسته های بنگاه دار وکارواش دار رو که از قبیله خودش بودند دعوت به کار کرد وکابینه دایناسوری تشکیل داد خروجی کار می شود:بیکاری،انفجار،کنسرت،متینگ سیاسی، دزدی از حق فرهنگیان مظلوم...قبیله ای!!!
در حاشیه