رئیس ستاد مدیریت بحران آستانه در گفتگو با 8دی:

مردم برای دریافت خدمات امدادی خونسردی خود را حفظ کنند

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه گفت: مردم باید برای دریافت خدمات امدادی صبر پیشه کنند.

مردم برای دریافت خدمات امدادی خونسردی خود را حفظ کنند

رحیم حیدری در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه بارش های سنگین برف تاکنون آسیبی به شهروندان آستانه ای نرسانده است، اظهار داشت: تاکنون مشکل حادی در حوزه های آب، گاز و برق نداشته ایم.

وی با اعلام اینکه دستور همه ی مسئولین این است که مردم بدون گاز نمانند، افزود: گاز سی ان جی ها و برخی از کارخانجات خصوصی نظیر کارخانه آسفالت سازی را قطع کرده ایم تا مردم و شهروندان از نعمت گاز طبیعی بی بهره نمانند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اعلام اینکه وضعیت آب و هوای از اواخر امروز به وضعیت عادی بر خواهد گشت، گفت: پیش بینی کرده ایم تا کسری گاز را با مدیریت صحیح کنترل کنیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه مردم در دریافت خدمات امدادی و عمرانی خونسردی خود را باید بکار بگیرند، اظهار کرد: ممکن است مشکلاتی در پی این بارش سنگین ایجاد شود که عبور از آن نیازمند صبر و خونسردی مردم است.

مقام عالی دولت در آستانه اشرفیه به بیان جزئیات وضعیت راه های این شهرستان پرداخت و افزود: با تلاش های نیروهای راهداری مسیر های اصلی باز شده و راه های روستایی در حال باز شدن هستند.

وی با اعلام اینکه ابزار و تجهیزات زمستانی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در شهرستان به اندازه کافی وجود دارد، بیان داشت: با توجه به تجربه قبلی که داشتیم ستاد مدیریت بحران را در روزهای گذشته برگزار کردیم و تمامی دستگاه ها و تجهیزات را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم آماده کرده ایم.

حیدری با بیان اینکه روز گذشته نیز جلسه ای با این عنوان در فرمانداری شهرستان داشته ایم، گفت: عوامل عمرانی، خدماتی، درمانی شهرستان با تجربه ای که در مانور شهرستانی کسب کرده اند، تجربه کافی را برای عبور از این بحران چند روزه را دارند.

فرماندار آستانه با اعلام اینکه وحدت بین همه ی دستگاه های مرتبط در ستاد بحران شهرستان وجود دارد، افزود: طبق اعلامی که از سوی شهرداری ها، دهیاری ها، اداره راه و شهرسازی و سایر دستگاه ها کرده اند اگر برف بیشتر از این هم باشد یارای مقابله با آن را در شهرستان داریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه