مردم گیلان با حضور خود دشمن را از صحنه محو کردند/فتنه گران دیگر به خود جرأت آشوبگری نمی دهند

فرماندار رشت گفت: فتنه گران دیگر به خود چنین جرأتی نمی دهند که بار دیگر آشوب گری کنند، چون این بار اگر خطایی از آنان سر بزند، با جدیت مجازات خواهند شد.

مردم گیلان با حضور خود دشمن را از صحنه محو کردند/فتنه گران دیگر به خود جرأت آشوبگری نمی دهند

سید ولی الله عظمتی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با اشاره به حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی گیلان تجمع امروز میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت، تصریح کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ کمر همت به نابودی انقلاب اسلامی بسته بودند و مردم ولایتمدار گیلان یک روز زودتر به صحنه آمدند.

فرماندار رشت هشتم دی سال ۸۸ را روزی ماندگار در تاریخ مردم رشت و گیلان دانست و بیان کرد: پیشگام بودن در حرکت‌های انقلابی از افتخارهای گیلانی‌ها است.

وی گیلانی‌ ها را در مسیر ولایت مطلقه فقیه خواند و یادآور شد: هشتم دی در تاریخ گیلان به ثبت رسیده است و باید این روز گرامی داشته شود.

عظمتی با اشاره به آشوب فتنه‌گران در سال ۸۸، اظهار کرد: مردم دین‌ مدار گیلان با حضور خود دشمن را از صحنه محو کردند.

azamati00001

فرماندار رشت با اشاره  به این که مردم گیلان همیشه در صحنه ها حضور فعال داشته اند و هیچ وقت صحنه را ترک نکرده اند تصریح کرد: مردم گیلان با حضور انبوه در صحنه به دشمنان ثابت کرده اند که تا آخرین قطره خونشان از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور همه ساله مردم گیلان در صحنه افزود: مردم شریف و انقلابی گیلان شجاعانه در صحنه ها حضور فعال داشته اند و از انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

فرماندار رشت در پایان با اشاره به اینکه مردم ایران نسبت به قبل با هوش تر شدند، تاکید کرد: فتنه گران دیگر به خود چنین جرأتی نمی دهند که بار دیگر آشوب گری کنند، چون این بار اگر خطایی از آنان سر بزند، با جدیت مجازات خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه