معاون جمعیت هلال احمر شفت در گفتگو با 8دی:

یک چوپان مفقود پیدا شده است / جستجو ها برای یافتن شش چوپان دیگر ادامه دارد

معاون هلال احمر شفت از پیدا شدن یک چوپان در ارتفاعات ییلاقی خبر داد و گفت: جستجو ها برای یافتن شش چوپان دیگر ادامه دارد.

یک چوپان مفقود پیدا شده است / جستجو ها برای یافتن شش چوپان دیگر ادامه دارد

مجید امانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از پیدا شدن یک نفر از چوپان های درگیر برف در ییلاقات شفت خبر داد و اظهار داشت: یکی از چوپان های درگیر شده در برف با کاوش های یک فروند بالگرد در ییلاقات شفت رویت شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی آذوقه مورد نیاز برای این چوپان از بالگرد رها کرده اند افزود: اولویت پرواز بالگرد شناسایی چوپان بوده که الحمدلله این مهم حلصل شده است.

معاون جمعیت هلال احمر شهرستان شفت با اشاره به اینکه گوسفندان این چوپان نیز در سلامت کامل هستند گفت: گوسفندان این چوپان در محل مسقفی در همان ارتفاعات که از قبل تعبیه شده بود از طرف چوپان اسکان داده شده است.

امانی با اعلام اینکه بارش برف زود هنگام چوپان را غافلگیر کرده بود اظهار کرد: طبق اعلام خانواده چوپان و اهالی بررسی های امداد گران از سر گرفته شد و توانستیم یک بالگرد به منطقه اعزام کنیم.

وی با اعلام اینکه شش چوپان دیگر در مناطق ییلاقی منطقه در گیر برف شده اند گفت: خوشبختانه مابقی چوپانان با بستگان خود در پایین دست ارتباط تلفنی دارند.

معاون جمعیت هلال احمر شفت با تایید اینکه شش چوپان دیگر درگیر در برف در سلامت کامل هستند گفت: این چوپانان در مسیرهای دیگر ارتفاعات در گیر برف هستند که هنوز پیدا نشده اند.

امانی با اعلام اینکه بالگرد با جستجوی خود این چوپانان را پیدا نکرده است گفت: فعلا همین پرواز پیش بینی شده است و باید دید مسوولین برای ادامه کاوش ها چه تصمیماتی را اتخاذ خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه