در روزهای اخیر؛

سرمای گیلان دو قربانی گرفت

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۲ مورد مرگ گزارش شده که ناشی از بروز ایست قلبی تنفسی به‌علت سرمای شدید حین برف‌روبی بود.

سرمای گیلان دو قربانی گرفت

به گزارش ۸دی، فشین دلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان همزمان با بارش برف طی دو روز گذشته ستاد بحرانی در معاونت توسعه مدیریت و منابع تشکیل داد که تمام نیروهای ستادی جهت پشتیبانی در حالت آماده باش  قرار گرفتند و ستاد هدایت مستقر در معاونت درمان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: ۲۱۳ ماموریت موفق توسط تکنسین‌های پرتلاش اورژانس ۱۱۵ طی دو روز اخیر انجام شده است که از این تعداد ۶۷ مورد به‌صورت سرپایی درمان شده و بقیه به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی مسیرهای دسترسی به مراکز درمانی گیلان باز است و هیچ مشکلی در زمینه ادامه درمان وجود ندارد گفت: بیشترین میزان بارش برف در غرب گیلان بوده که شفت و ماسال بیشترین میزان خدمت رسانی را به خود اختصاص داد.
دلیلی با بیان اینکه در روز چهارشنبه ۲۰ نفر از شهرستان‌ها برای دریافت خدمات تخصصی به مرکز رشت منتقل شدند افزود: امروز ۹ مورد انتقال از شهرستان‌ها به رشت صورت گرفت که ۲ نفر به مرکز آموزشی درمانی پورسینای رشت و ۳ نفر به بیمارستان الزهرا و ۴ نفر به بیمارستان رازی منتقل شدند.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در مجموع ۲۹ مورد اعزام از شهرستان‌ها به مراکز تخصصی درمانی مرکز استان انجام شده است اعلام کرد:  ۲ مورد مرگ گزارش شده که ناشی از بروز ایست قلبی تنفسی به‌علت سرمای شدید حین برف‌روبی بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه