حاشیه های بازدید استاندارگیلان از سد پلرود

استاندار گیلان صبح دیروز از محل سایت نفتی سردارجنگل شهرستان رودسر و سد پلرود بخش رحیم آباد این شهرستان بازید و از عزم جدی دولت برای افتتاح این پروژه های ملی خبر داد.

حاشیه های بازدید استاندارگیلان از سد پلرود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصدرودسر، نجفی اظهار کرد: سایت نفتی سردار جنگل از اهمیت بسیاری برای استان گیلان برخوردار است و می تواند با افتتاح فاز به فاز این پروژه ملی درصد زیادی از سهم بیکاری استان بکاهد و این منطقه را به عنوان یک منطقه صنعتی و گردشگری ممتاز نماید.

استاندار گیلان افزود:در جلسه دوشنبه این هفته  مجمع نمایندگان استان گیلان با رئیس جمهور و استاندار گیلان برگزار می شود اختصاص بودجه لازم وحل مشکلات سایت نفتی سردار جنگل و سد پلرود بررسی  و تصمیمات لازم گرفته می شود.

وی درادامه گفت: در جهت رفع مشکلات پیشروی سایت نفتی سردار جنگل شهرستان رودسر جلسات متعددی با وزیر نفت و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور برگزار می شود که امیدوارم با اولویت قرار دادن این طرح در سال ۹۳ شاهد پیشرفت قابل توجهی در این پروژه باشیم.

رصدروسر(حاشیه): در حاشیه بازدید استاندار از سد پلرود مردمی که زمین های آنها در اطراف این سد قرار داشت به علت عدم اجازه استفاده از زمین های خود و نگرفتن پول زمین های تصرفی آنها با داشتن پلاکارد های جلوی حرکت ماشین استاندار را گرفتند و با دخالت نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه