فرماندار املش:

آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مردم / پنجمین بحران برفی املش تاکنون بی خطر سپری شده است

فرماندار املش از آمادگی برای مقابله با بحران خبر داد و گفت: تاکنون پنجمین بحران برفی در شهرستان بی خطر سپری شده است.

آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مردم / پنجمین بحران برفی املش تاکنون بی خطر سپری شده است

یونس محمودی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه املش پنجمین بارش برف خود را سپری می کند، اظهار داشت: تمامی مناطق ییلاقی، کوهپایه ای و جلگه ای این شهرستان سفید پوش شده است.
وی بارش برف را در مناطق ییلاقی و کوه پایه ای را بسیار سنگین عنوان نمود و افزود: میزان برف بارشی در ییلاقات املش حدود ۲۰ تا ۹۰ سانتی متر برف است.
فرماندار شهرستان املش وضعیت راه ها این شهرستان را باز اعلام کرد و گفت: الحمدالله با تلاش های عوامل راه و راهداری تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان باز است.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان املش از مشکلات جزئی پیش آمده در خصوص گازرسانی به مردم املش خبر داد و اظهار کرد: املش تنها ۱۲ مورد قطعی گاز را طی بارش اخیر برف داشته که آن هم با پیگیری و سعی عوامل اداره گاز رفع شده است.
مقام عالی دولت در املش با بیان اینکه تا کنون شهرستان مشکل قطعی آب و برق نداشته است، افزود: با توجه به تجربه هایی که قبلا در این خصوص داشتیم، برای همه ی حوادث پیش بینی هایی صورت گرفته بود که مشکلی ما را تهدید نکند.
محمودی از مدیریت هلال احمر استان و همچنین شهرستان املش تشکر کرد، و بیان داشت: از تلاش عوامل امدادی شهرستان که جان زائو را نجات دادند و اکنون هم نوزاد و مادر در سلامت کامل هستند، تشکر می کنم.
فرماندار املش از آمادگی ستاد بحران این شهرستان خبر داد و گفت: طی تمهیداتی که در این ستاد اندیشیده شده آمادکی کامل خود را در خصوص حوادث بحرانی و غیر مترقبه ناشی از یخبندان و احیانا بارش برف مجدد اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه