نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

تقویت تفکر و روحیه بسیجی در جامعه ضرورت دارد / بسیج بازوی قدرتمند نظام در عرصه جهانی است

نماینده مردم رودسر و املش گفت: بسیج توانسته با روحیه استکبار ستیزی در دنیا قامت ایران را در جهان برافراشته نگه دارد.

تقویت تفکر و روحیه بسیجی در جامعه ضرورت دارد / بسیج بازوی قدرتمند نظام در عرصه جهانی است

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، توفیقات امروز بسیج را همکاری مردم عنوان نمود و اظهار داشت: حرکت با تقوای مردم منجر به پیروزی و فتح مسائل یکی پس از دیگری در کشور شده است.
وی اراده بسیجیان را بسیار مستحکم برشمرد و افزود: بسیج اراده ای را در ملت پرورانده که هر روز به عزم راسخ این قشر از ملت روز به روز افزوده می شود.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به جمله حضرا امام خمینی(ره) در خصوص بسیج اشاره داشت و گفت: بسیج منحصر به حضور پر رنگ در دفاع از مرز و بوم کشور نیست بلکه نقش آفرینی در سازندگی و عمران و آبادانی هم حائز اهمیت است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه خدمات به اقشار محروم را از خدمات خیره کننده بسیجیان نام برد و اظهار کرد: حضور جامعه بسیجیان در ارتقای بهداشت و درمان، علمی و آموزشی، تولید و اقتصاد و غیره قابل تحسین است.
عباسی بسیج را از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی ایران بر شمرد و گفت: امروزه شجره طیبه بسیج به نیاز همه آحاد ملت تبدیل شده و همه در حال دریافت خدمات ارزنده از این نهاد انقلابی کشور هستند.
وی به تلاش همه جانبه برای تقویت ارتش بیست میلیونی بسیج تاکید کرد و افزود: باید یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را به خاطر خدماتی که به جامعه این درخت تنومند کرده اند، گرامی داشت.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس به تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در جامعه اشاره داشت و افزود: روحیه بسیجی و انقلابی دستاندرکاران کشور ستودنی است و روز به روز باید گام های مستحکم و بسیجی وار در این وادی نیاز است که برداشته شود.
عباسی به اقدامات صورت گرفته بسیج در کشور اشاره کرد و افزود: اقدامات بسیج در راستای اراده مردم است و این اراده در هر وقت و زمان می تواند تاثیر بسزایی در کار ها داشته باشد.
این نماینده مردم در مجلس خدمات ارزنده بسیج را در اقشار مختلف مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز فعالیت های انجام شده در بسیج دانش آموزی، دانشجویی، اصناف و اقشار همه بازگو کننده رفتار و افکار انقلابی بسیج در جامعه است.
عباسی با بیان اینکه بسیج بازوی قدرتمند نظام در عرصه جهانی است، گفت: این قشر عظیم کشور توانسته با روحیه استکبار ستیزی در جهان قامت ایران را در جهان برافراشته نگه دارد که این جای شکر است.
وی حفظ روحیه استکبار ستیزی و نشر این روحیه در جامعه را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: بسیج باید تلاشش در خصوص روحیه استکبار ستیزی بیشتر شود تا تهاجم دشمن که اکنون تلاش می کند در داخل نفوذ کند، از بین برود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه