مواضع نادرست در خصوص سوریه مورد قبول ملت ایران و آزادیخواهان دنیا نیست

سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین کشور در خصوص سوریه مواضع کاملا روشن است و هرکس بخواهد مواضع نادرست داشته باشد مورد قبول ملت ایران و افکار عمومی آزادیخواهان دنیا نیست.

مواضع نادرست در خصوص سوریه مورد قبول ملت ایران و آزادیخواهان دنیا نیست
سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین کشور در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز در خصوص تحولات سوریه با تاکید بر اینکه مسئله سوریه یک مسئله  کاملا روشن است اظهارکرد: همان کسی که به صدام سلاح شیمیایی داد تا بر سر مردم ایران و عراق بریزد امروز همان کس به تروریستها شیمیایی می دهد که فتنه ای دیگر را ایجاد کنند
وی با اشاره به فاجعه  به قوع پیوسته توسط امریکایی ها در ویتنام و حمایت آلمان ،فرانسه و امریکا و کشورهای اروپایی از صدام در جنگ شیمیایی عراق علیه ایران  تصریح کرد: سابقه استفاده از سلاحهای شیمیایی در تاریخ ثبت شده است و اسناد و مدارک آن برهمگان روشن و مبرهن است.
naghdi
سردار نقدی  با اشاره به مسائل سوریه افزود: دولت سوریه در ۶ ماه گذشته روند غلبه بر مشکلات و مسائل پیش امده را طی می کرد و این تروریستها ی سوریه بودند که دچار شکست شده بودند طبیعتا کسی که دست بالاتر دارد عملی انجام نخواهد داد که روند پیروزی را خدشه دار کند و نامش را در تاریخ رسوا سازد چرا که این کار امری عقلانی محسوب نمیشود.
رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اعتراف تکفیریها مبنی بر استفاده از سلاحهای شیمیایی گفت: این گروه خود اعلام کردند که سلاحها را از عربستان گرفته اند ولی نمی دانستند که در داخل آنها مواد شیمیایی به کار رفته است و این امر در پایگاههای اطلاع رسانی بین الملی منعکس شده است.

وی تاکید کرد: در خصوص سوریه مواضع کاملا روشن است و هرکس بخواهد مواضع نادرست داشته باشد مورد قبول ملت ایران و افکار عمومی آزادیخواهان دنیا نیست

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه