نماینده مردم انزلی در گفتگو با 8دی:

نوع رفتار مطهری توهین به علمای مشهد بود / مشغول شدن نمایندگان در ماجرای لغو یک سخنرانی عوامفریبی و نفاق است

خسته بند مشغول شدن نمایندگان به لغو سخنرانی یک نماینده در مشهد را فرا فکنی و حربه نفاق گونه برشمرد و گفت: نمایندگان مجلس به جای سخنرانی کردن در این شهر و آن شهر مشکل بیکاری جوانان را حل کنند.

نوع رفتار مطهری توهین به علمای مشهد بود / مشغول شدن نمایندگان در ماجرای لغو یک سخنرانی عوامفریبی و نفاق است

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، لحظه لحظه نظام مقدس را برای خدمات رسانی به مردم مغتنم شمرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی وقت اضافه ندارد تا علی مطهری به مشهد سفر کند و برای کشور التهاب آفرین باشد.

وی با بیان اینکه علمای مشهد نسبت به نوع رفتار نائب رئیس مجلس حساس هستند، افزود: علما نسبت به گفتار و رفتار همکار ما حساس هستند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه رفتار مطهری در مشهد درست نبود گفت: صحبت ها و نوع برخورد نائب رئیس مجلس در ماجرای مشهد به گونه ای بود که به علما توهین و جسارت شده بود.

خسته بند با بیان اینکه چنین رفتار هایی نباید از قانون گذار مملکت ما سر بزند، اظهار کرد: قانون گذار ابتدا خودش باید قانون را رعایت کند.

وی با بیان اینکه همکاران ما در مجلس این موضوع را تحت تعقیب دارند، افزود: جنجال آفرینی برای این موضوع کوچک کار بسیار ناپسندی است.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اتفاقات مشابه برای نمایندگان در گذشته، گفت: حالا به هر دلیلی اجازه سخنرانی به یک نماینده مجلس داده نمی شود، چه اشکالی دارد تا به درخواست مجریان سکوت کنیم؟

خسته بند با تاکید بر اینکه همه ی نمایندگان با هم برابرند، افزود: نباید همه ی نمایندگان به خاطر موضوع بسیار کوچک اینقدر مانور خبری و رسانه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه در جریان لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس فرافکنی شده است، گفت: نمایندگان باید تمام حواس خود را به مشکل بیکاری کشور، ازدواج و امور اجتماعی خرج کنند و دنبال جمع کردن حاشیه های یک نماینده مجلس راه نیافتند.

نماینده انزلی در مجلس سایر نمایندگان را به جذب اعتبار برای ساماندهی وام ازدواج و امثالهم ترغیب کرد و گفت: نمایندگان مجلس به جای سخنرانی کردن در این شهر و آن شهر باید کشور را از رکود خارج کنند و این رکودی که چند سالی است می گویند از آن گذشته ایم که نگذشته اند، را چاره اندیشی کنند.

خسته بند مشغول شدن نمایندگان به لغو سخنرانی یک نماینده در مشهد را فرا فکنی و حربه نفاق گونه برشمرد و افزود: کسانی که جریان کشور را به آن سو می برند در تلاش هستند تا افکار عمومی را به خود مشغول کنند تا از خدمات رسانی به مردم جا بمانند.

وی به نا امنی کشور های منطقه اشاره داشت و گفت: اگر حواسمان به کارمان نباشد و پیوسته دنبال حاشیه سازی و بلند ساختن یه مسئله بی ارزش شویم شاهد بی امنی و بی ثباتی در همه ی عرصه ها از جمله امنیت کشور می شویم.

نماینده مردم انزلی در مجلس هرگونه فعالیت نمابندگان غیر از رفع مشکلات مردم را نسنجیده عنوان کرد و گفت: در موضوعات حاشیه ای اگر کسی مقصر است باید طرف مقابل را گذشت کند نه اینکه کارناوال و جنجال در کشور بوجود بیاورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
من
احسنت واقعا به آقای خسته بند
در حاشیه