فرمانده سپاه ناحیه رشت:

برای بیمه انقلاب اسلامی باید فرهنگ بسیجی ترویج شود

فرمانده سپاه ناحیه رشت گفت: برای اینکه انقلاب اسلامی ایران بیمه شده و چون سدی در مقابل دشمنان قرار بگیرد، فرهنگ و اندیشه ی بسیج باید ترویج شود.

برای بیمه انقلاب اسلامی باید فرهنگ بسیجی ترویج شود

به گزارش ۸دی، صبح امروز یادواره ی شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به همت حوزه ی حضرت رقیه(س) کوچصفهان با حضور مسئولین و بسیجیان این شهر برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گلگون کفن استان گیلان، به اجتماع عظیم عاشقان حسینی در کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: باوجود اجتماع عظیم حسینیان در کربلا، سانسور خبری معناداری در شبکه های غربی اتفاق افتاده که قابل تامل است و این شبکه ها تنها به یک عکس از یک خانم درحال گریه بسنده کرده اند.

سرهنگ مجید دوهندو با بیان اینکه خواسته ی دشمنان، غیر واقعی نشان دادن ارزشهای انقلاب اسلامی است ادامه داد: برای اینکه انقلاب اسلامی ایران بیمه شده و چون سدی در مقابل دشمنان قرار بگیرد، فرهنگ و اندیشه ی بسیج و بسیجی باید ترویج شود که همت همگان را میطلبد.

وی گفت: چفیه، لباس و آرم یک نشانه است لذا همه ی آنانی که به فکر دفاع از انقلاب اسلامی ایران هستند خود پاسدار و بسیجی خواهند بود.

دوهندو به یک نکته ی مشترک وصیت نامه ی همه ی شهدا اشاره و اظهار کرد: آنان همگی می گفتند «عزیزان! پشتیبان ولایت فقیه باشید». نه فقط باحرف، بلکه در عمل نیز باید ثابت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه خطاب به مسئولین گفت: آقای مسئول! که امروز مدیر این مملکت هستی! باید بدانی که ما وارث این شهدا هستیم. اینان گفته اند امامتان را تنها نگذارید.
این چهره ی نظامی سپاه رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای مدافع حرم تاکید کرد: باید نسل امروز را با فرهنگ بسیج آشنا شود، فرهنگ بسیج به معنی مقاومت، ایستادگی است.

وی در تبیین کلمه ی ایستادگی گفت: ایستادگی به صورت عملی هزینه های زیادی دارد و شهدای مدافع حرم در این راه از فرزند دو ساله یا فرزندانی که هنوز دنیا نیامده اند گذشتند و در راه دفاع از حریم اهل بیت از خود گذر کرده و همچون علی اکبر امام حسین(ع) به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه ی مرکزی رشت تصریح کرد: تا زمانی که  مردم پای کار و دارای بینش انقلابی هستند، هیچکس نمی تواند به نظام و انقلاب آسیب بزند و تنها راهی که میتوانند ضربه ای وارد کنند، ایجاد فتنه در داخل کشور و مقابله ی جناههای سیاسی با یکدیگر، و ایجاد تشتت میان مردم خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد که دچار فتنه و فتنه گر نشویم.

دوهندو در پایان افزود: امروز وظیفه ی بزرگ و خطیر ما بزرگداشت یاد و خاطره ی شهداست تا یادآوری برای خودمان باشد.

انتهای پیام/

;,]wtihk

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه