زوکس، خودروی تمام اتوماتیک آینده +تصاویر

موتور این خودرو دارای سیستم جالبی است به طوری که دارای حرکت در ۳۶۰ درجه خواهد بود. هر ساله طرح هایی رونمایی می شود که خودروهای کنترل اتوماتیک نامیده شده و توانایی انجام بسیاری کارها را دارند.

زوکس، خودروی تمام اتوماتیک آینده +تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، دنیای فناوری به سوی اتوماسیون یا همان مکانیزه شدن حرکت می کند. در این دنیا همه چیز به صورت فناورانه و تنها با استفاده از هوش مصنوعی کار می کند این کمک می کند تا انسان ها به دیگ کارهای خود رسیده و ربات ها جایگزین آن ها می شوند.
خودروهای اتوماتیک از این دسته فناوری ها هستند که انسان ها به دنبال رسیدن به  آن بوده و طرح های زیادی را در اینباره پیشنهاد می کنند. هر ساله طرح هایی رونمایی می شود که خودروهای کنترل اتوماتیک نامیده شده و توانایی انجام بسیاری کارها را دارند.

1879237_648

“زوکس” خودرویی است که اواخر سال ۲۰۱۳ رونمایی شده است و حالا به یکی از طرح های واقع بینانه تبدیل شده است. در این طرح خودرو تمام کارهای لازم را انجام داده و مسافرین تنها از مناظر اطراف لذت خواهند برد. این خودرو هیچ شیشه جلو یا عقبی ندارد و تمام آن به بدنه آیرودینامیک پیوند خورده است.

1879238_288

ین خودرو برای استفاده های شخصی یا برای راهنمایی توریست ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و امکانات رفاهی درون آن کاملا تکمیل است. هوش مصنوعی این خودرو نیز توسط یک کامپیوتر قدرتمند مرکزی کنترل شده و تمام حرکات تحت نظارت آن خواهد بود.
موتور این خودرو دارای سیستم جالبی است به طوری که دارای حرکت در ۳۶۰ درجه خواهد بود. این خودرو دیگر نیاز به دور زدن های دوفرمان یا هر گونه دور زدن دیگر ندارد زیرا خودرو در تمامی جهات حتی با کمترین درجه پیچش هم حرکت می کند./ باشگاه خبرنگاران

 

1879240_4701879239_384

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه