جانشین سپاه قدس گیلان در صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی:

دشمن در سه مقطع بزرگ تاریخی قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت + گزارش تصویری

جانشین سپاه گیلان گفت: در سه مقطع تاریخی دشمن قصد نابودی انقلاب را داشت و ما این مقاطع را با همت بسیجیان پشت سر گذاشتیم.

دشمن در سه مقطع بزرگ تاریخی قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت + گزارش تصویری

به گزارش ۸دی، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی بسیج مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در هنرستان شهید مهندس علی انصاری واقع در بلوار شهید افتخاری با حضور مهندس علیرضا نجیب رئیس آموزش و پرورش ناحیه ی ۱ شهر رشت، سردار مهدی کاظمی پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان، سرهنگ علی رفاهتی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و دانش آموزان بسیجی برگزار شد.
جانشین فرماندهی سپاه قدس با بیان اینکه در سه مقطع بزرگ تاریخی دشمن قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت اظهار کرد: ما این مقاطع را با همت بسیجیان پشت سر گذاشتیم.با همت جوانانی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند و پشت رهبری قرار گرفتند علیرغم اینکه از نظر مشکلات هنوز کمبود بسیاری از امکانات و تجهیزات نظامی در کشور بود  اما با هشیاری و آگاهی جوانان بسیجی این تهدیدات را پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمن بیفتد.
کاظمی پور با اشاره به تعدد شهدای انقلاب افزود : ما در کل کشور ۴۶۰۰۰ شهید و در رشت ۸۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم.
وی تاکید کرد : ما کشوری هستیم که ۱۵ کشور همسایه داریم اما با پشتوانه جوانان این کشور و حمایت رهبری دشمن نتوانست صدمه ای به کشور ما بزند .
کاظمی پور بسیج را از منظر حضرت امام و رهبری مجموعه ی مردمی موثری در همه ی عرصه ها خواند و افزود : بسیج تشکیل مجموعه ای است که در حرکت یک ملت واحد با حضور در علم، هنر،سازندگی، فرهنگ، کمک به مستضعفین، درماندگان،  در تولید و فناوری و پیشبرد مسائل دیگر نقش به سزایی دارد.
وی خاطر نشان کرد : بسیج حرکت مردم برای مردم است. بسیج در دل مردم و از خود مردم است. از همه ی قشرها زنان، مردان، جوانان و از اصناف گوناگون تشکیل شده است.مجموعه ای است حزب اللهی برای خدمت به مردم.
وی با بیان اینکه بسیج در همه ی عرصه ها پیشرفت های قابل توجهی داشته است تصریح کرد : بسیج متعلق به یک نهاد خاص نیست بلکه متعلق به همه ی مردم است، داشتن روحیه ی بسیجی و جهادی یعنی این که دلسوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و در همه ی ابعاد از آن حمایت کنیم.
بسیج از نظر مقام معظم رهبری یعنی حضور با ایمان ترین افراد در همه ی صحنه هااست. تا زمانی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد.
وی خطاب به دانش اموزان بسیجی این سازمان را یکی از آیات قدرت الهی که توسط امام راحل پردازش شده معرفی کرد و گفت : این نشان می دهد که شما دانش آموزان بسیجی چه نقش بزرگی در جامعه ی خود و حفظ و حراست از ارزش های نظام اسلامی دارید.
کاظمی پور اضافه کرد : باتهدیدهای فرهنگی و اقتصادی که دشمن علیه کشور ایران طرح کرده است شما دانش آموزان بسیجی که آینده سازان جمهوری اسلامی هستید باید به این مسائل توجه داشته باشید و در مقابل آن بایستید، تفکر شما باید در جهت ترویج فرهنگ و روحیه ی بسیجی باشد.
جانشین فرمانده ی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شعار هفته ی بسیج انقلابی گری و خدمت گزاری و اقتصاد مقاومتی است،  یادآور شد : حضرت آقا ۵ شاخصه ی انقلابی گری را این گونه تبیین کرده است که اگر بسیجیان این ۵ ویژگی را داشته باشند می توانند جامعه ی اسلامی را تداوم ببخشند : نخستین ویژگی پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی است، دومین شاخصه که دانش آموزان میتوانند در آن موثر باشند هدف گیری درست و همت بلند برای رسیدن به اهداف است.

شاخصه ی سوم استقلال سیاسی و فرهنگی داشتن است، ماتنها کشوری هستیم که خودمان سرنوشت کشورمان را رقم می زنیم.  و ویژگی چهارم تبعیت نکردن از دشمن و ویژگی آخر تقواست.

گزارش تصویری:

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه